mspzelda

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

EN FRÅGA

Av MangaLover - 29 april 2013 19:06

Hejhej, Jag åt nyss ett äpple. Ja.


Men jag har iaf en fråga. Vad skulle ni läsare vilja se mer av på bloggen?

Mer Anime, Ritningar eller om min dag?


Jag bloggar oftast om olika saker varje dag och jag hinner nog inte rita på Paint Tool SAI varje dag men..

Jag skulle bli glad om ni kommenterade vad ni vill se mer om på min blogg så gör jag mitt bästa för att det ska hända. 


För.. ibland har jag ingen aning om vad jag ska blogga om och då bloggar jag inte alls..

Därför vill jag veta vad ni tycker om mest på bloggen så att det blir mer av det. 

   


Aja, det var nog allt, är jätte trött så jag ska nog gå och dricka cola nu.   


  

 
 
Zurry

Zurry

29 april 2013 20:54

Jag vill se mer av... ALLT! hehe.... det kankse inte hjälpte så mycket ._.

http://Zurry.blogg.se

MangaLover

30 april 2013 16:55

Haha, jo x'D

 
Yui-chan

Yui-chan

29 april 2013 21:00

som sagt innan du mst inte men det vore kul att se dig (o*^*o)
annars kan du kanske varje gång du sett en ny anime, skriva om den ("o3o) .. om du nt gör det redan xD .. elr skriv lite om dina favorit anime karaktärer ^^

http://Manga-animefever.bloggplatsen.se

MangaLover

30 april 2013 16:56

Jag är ganska blyg men.. vi får se c:

 
Ingen bild

Me :D

30 april 2013 14:51

Jag skulle vilja ha mer Anime recensioner (stavning?) :D Ja typ det ^^

MangaLover

30 april 2013 16:56

Okej, tack för att du svarade (*´ ヮ`*)!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MangaLover - 28 september 2013 23:53

HERREJÖSSES VAD RÄDD JAG BLEV NÄR MAN SÅG DEN DÄR TITAN FRÅN HÅLET I VÄGGEN I SLUTET.   Aja, nu var det slut. Jag har hört massor om att det ska bli en andra säsong. JAG TÄNKER LÄSA MANGAN NU ELLER IMORGON. ELLER PÅ MÅNDAG... ELLER KANSKE FREDA...

Av MangaLover - 27 september 2013 22:48


HERREJÖSSEN MAN FICK SE MONOMI I SLUTET AV AVSNITTET OCH JAG KAN INTE AHERJIAHFIOASJPFA JAG SÅG POSTS REDAN IGÅR MEN JAG KAN INTE FATTA ATT JAG KOMMER FÅ SE MIN MAN ANIMERAD   JAG KAN INTE VÄNTA PÅ ATT SE NAGITO JAG ÄLSKAR HONOM...

Av MangaLover - 23 september 2013 21:25


    JAG DÖR HEJDÅ  

Av MangaLover - 22 september 2013 21:52


    Varning för blod. AJA DEN HÄR LÅTEN ÄR BRA.      ...

Av MangaLover - 21 september 2013 01:15


    Alltså jag hörde den här låten i typ juli och nu kom den tillbaka. DEN ÄR FAST I MITT JEFFLA HUVUD OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!?!?   Aja, jag har inte bloggat på länge men det är för att jag seriöst inte orkar. Jag mådde så då...

Ovido - Quiz & Flashcards