mspzelda

Alla inlägg under februari 2013

Av MangaLover - 28 februari 2013 19:18

MIN FAVORIT CHAMPION ÄR.. IRIS OFC C:


Av MangaLover - 28 februari 2013 17:28

JAG GJORDE FLER GUBBAR C:


          



Hade tråkigt så jag gjorde bara något c:

Blev de fina?  (*´▽`*)


Jag gör ett 30 Days of Pokemon inlägg nu c:


Av MangaLover - 27 februari 2013 21:56

 



Om jag ska vara ärlig, det är inte världens bästa engelska direkt, men det behöver det ju inte vara c:

Man förstår ju iaf vad Miku sjunger och det är det som är huvudsaken.


MIKUMIKUPOWER, YEAY  


Av MangaLover - 27 februari 2013 17:12

Yui-chan, Grattis! C:

( Klicka för att komma till hennes blogg )


Svaren var:

Nr. 1 var Gasai Yuno. Nr. 2 var Sailor Moon. Nr. 3 var Kagamine Len. Nr. 4 var Isana Yashiro.

Nr. 5 var Azunyan ( Nakano Azusa ). Nr. 6 var Hatsune Miku.

 

 

Okej, Yui-chan är från Skåne och är 14 år enligt hennes presentation c:

Hennes blogg är SUPER DUPER ULTRA AMAZING OCH DEN ÄR SÅ OTROLIGT SÖT ASDFGUJKAFHASLFA.  

Jag följer henne på Tumblr också, ( Klicka för att komma till hennes tumblr )

 

Hon är jätte snäll och söt och har jätte lika intressen som jag, så om ni gillar min blogg så borde ni VERKLIGT, VERKLIGEN checka in hennes blogg och tumblr c:

DEN ÄR SÅ OTRLIGT SÖT AFHLSAFASFLSJAFÖASKFLA.  


GRATTIS IGEN TILL YUI-CHAN OCH CURRY SOM KOM TVÅA C:


Av MangaLover - 27 februari 2013 17:04

Min favorit Gym leader är Winona c:

Dels för att hon använder Rayquaza i Pokémon World Tournament och för att hon är gym leadern av Fortree City c:


Hon är iaf en Flying type gym leader och ja c:

Det är kuligt




Aja, Vi har en vinnare i tävlingen c:


Av MangaLover - 26 februari 2013 21:29

Update: Tävlingen är slut nu


Nu har jag suttit i två timmar och spelat samma spel ' V '

Det heter Chibi Maker och det är såå otroligt gulligt *-* !


Jag har gjort flera tusen gubbar, känns det som.

Men ja, jag valde ut några som jag tror att ni kommer känna igen c:

Jag har minst en bild av de här karaktärerna på min blogg, de jag inte har med tror jag att ni kommer att känna igen.

Om ni inte känner igen någon karaktär så kan ni kolla runt på bloggen, jag tror att jag har skrivit om de.


Här är är dem, gissa vilken karaktär!


Nr. 1


 


Nr.2

 

Nr.3

 

Nr.4

 

Nr.5

 

Nr.6

 



Den som gissar rätt på alla 6 får karaktärer först får ett shout out på bloggen c:

Då skriver jag alltså om er blogg ^^!


Regler


1. Du kan bara kommentera en gång så kolla om du har skrivit rätt

2. Om namnet är lite felstavat så gills det fortfarande ( notera lite )

3. FÖLJ REGLERNA ELLER SÅ KOMMER JAG ATT ÄTA UPP DIG C:


Och det är okej om man INTE skriver hela namnet eller vilken serier karaktären är från c:


Aja, nu ska jag kolla på lite yt videos och spela tfm c:



Av MangaLover - 26 februari 2013 17:18

Jag skulle vilja vara en Ditto c:<


För då kan jag transformera mig till vilken pokemon som helst c:

Med ett fint face

Av MangaLover - 26 februari 2013 15:58

Alltså jag måste bara berätta,

Igår klockan 3 på natten skulle jag gå och lägga mig och PRECIS då kom min pappa ut från rummet PRECIS bredvid mitt.

Jag blev så rädd att jag nästan började att gråta och jag fick en liten hjärtattack ;A;


Det var så sjukt läskigt, PLUS ATT DET VAR KLOCKAN 3 PÅ NATTEN, ALLA SOV.


Har det hänt något riktigt läskigt med er någongång?

Så att ni nästan börjar att gråta eller har gråtit? o:


Det har hänt mig flera gånger, jag är ganska lättskrämd x'D


Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards