mspzelda

Alla inlägg under april 2013

Av MangaLover - 30 april 2013 21:28

Nu har jag ritat Stocking men jag blev inte lika nöjd.


 


Den blev inte ens klar innan jag inte orkade rita mer.   

+ Att jag har feber och det gör så ont i min hals.

 


Kommer nog göra om hela, men inte nu för nu ska jag kolla klart på Psycho-Pass.

Aja, mår ganska dåligt idag så det blir nog inte någon mer bloggning, i'm sorry D:.


Nu ska jag nog äta Nutella macka och dricka Multivitamin Juice också.


  




Av MangaLover - 29 april 2013 19:06

Hejhej, Jag åt nyss ett äpple. Ja.


Men jag har iaf en fråga. Vad skulle ni läsare vilja se mer av på bloggen?

Mer Anime, Ritningar eller om min dag?


Jag bloggar oftast om olika saker varje dag och jag hinner nog inte rita på Paint Tool SAI varje dag men..

Jag skulle bli glad om ni kommenterade vad ni vill se mer om på min blogg så gör jag mitt bästa för att det ska hända. 


För.. ibland har jag ingen aning om vad jag ska blogga om och då bloggar jag inte alls..

Därför vill jag veta vad ni tycker om mest på bloggen så att det blir mer av det. 

   


Aja, det var nog allt, är jätte trött så jag ska nog gå och dricka cola nu.   


  

Av MangaLover - 28 april 2013 20:46

 

                                          


Älskar när Pewds pratar svenska x'D


  

Av MangaLover - 27 april 2013 21:34

Nu har jag ritat Scanty och jag blev nöjd.   


 


Och Texten blev jätte ful men jag använder en Laptop så det är ganska svårt att skriva något utan att det blir konstigt   


Men jag blev nöjd.   

..Och jag orkade inte rita kroppen som vanligt.

Hennes hår var jätte svårt att få till men sen gick det bra c:.

Hon är faktiskt en av mina favorit karaktärer i självaste serien också,

och hon är så awesome så jag kunde inte låta bli att rita henne.   

Nu sitter jag och lyssnar på Scanty och Kneestocks theme för det är så awesome.   


Men det var nog allt, hoppas att ni gillar den!   


  




Av MangaLover - 26 april 2013 19:47

 


UUUUUUUUUUGH JAG LÄNGTAR


  

Av MangaLover - 26 april 2013 15:45


OH MY GOSH NU NÄR JAG KOM HEM SÅ KOLLADE JAG TUMBLR OCH MIN DASH VAR FULL MED NYHETERNA OM ATT SWIMMING ANIME KOMMER BLI EN ANIME SERIE?


Okej nu ska jag dö hejdå.


  

Av MangaLover - 25 april 2013 20:22

 


Iiih, So Cute!   

Men ja, har inte inte bloggat om Dagens video på länge så ja..

Men ja.. Ehh.. Jag vet inte vad jag ska skriva.   


Men ja, imorgon är det fredag. Vad roligt c:


MEN JA NU SKA JAG SPELA TFM SÅ..


  



Av MangaLover - 25 april 2013 09:36

Nu har jag gjort några chibis på chibimaker i skolan c:


             


Den första har jag redan visat upp men ja..  


Aja nu ska jag kolla youtube och spela med mina kompisar.  

  

Ovido - Quiz & Flashcards