mspzelda

Alla inlägg under maj 2012

Av MangaLover - 31 maj 2012 19:45

Med lyrics owo.. Aja älskar den här låten XD!

Nu vart det ju slut D; !

Men det blir iaf mer c8  Så var inte ledsna hehehe.. inte för att ngn är det o3o.. Utom jag c8

Aja jag måste plugga för mitt prov imorrn ;__;!!

BYEBYE ♥

DET BLIR BAJS MYCKET MED BLOGGINING IMORRN C8!

Av MangaLover - 30 maj 2012 15:58

Shugo chara o3o.. Asså Amu's

 

ju mer statestiken sjunker desto mer vill jag inte blogga ;__;

Men aja.. Idag kommer jag inte blogga efter det här inlägget för jag har ett prov imorrn v__v''.. Jag fattar inte vrf vi ska ha ett prov två veckor innan sommarlovet D8<! JAG SOM TRODDE DET VAR SLUT JU! Aja.. Och på fredag ska jag ha gjort massoooor av saker men ja ^^! Aja ska försöka att få dit några inlägg iaf (:


HA EN BRAAAAAAA DAG! SOM INTE JAG KOMMER HA EFTERSOM JAG MÅSTE PLUGGA ;__;

Av MangaLover - 29 maj 2012 20:42

Hjälp Xx_ViiioV upp i lvl på msp! Han är en av mina bästa kompisar och det första jag vill se när han loggar in är att han lvat och är glad D: ! Han har inte varit inne på jätte länge och börjar bli orolig ;__; ! Men jag vill verkligen att han lvlar innan han loggar in :3 Han har bara några få fame kvar 8D så jag skulle bli glad om ni gav honom autos c8!

Kolla? D8!

Jag har massor av läxor och prov den här veckan så jag tror inte jag kommer blogga lika mycket men det kommer bli anime-dag-sak inlägg iaf 83!

Btw min statestik sjunker igen ;__; WHAT HAVE I DONE!? Aja.. Hoppas det blir lite bättre annars tror jag att jag slutar med bloggandet igen.. D:

 

Av MangaLover - 29 maj 2012 16:39

Piplup 83

 

Torchic

Och... PIKAAACHUUUUUUUUUUU! 8DD

Det var nog dom c8

BYEBYE ♥ Jag kommer inte göra byebye-saken på anime-dag-saken längre D:.. Pallar inte leta upp osv men bybye iaf c8 ! Nu ska jag se på shugo chara *--* ♥

Av MangaLover - 28 maj 2012 16:20

Just nu iaf 8D Den gör mig glad ^^!

Aja imorrn blir det mer inlägg osv ocsvioahfovas pallar inte skriva mer xD

nu ska jag spela massor av spel och plugga för mitt bajs-prov på torsdag ;__;

SEEE YAAAAAAA! 8DD

Av MangaLover - 28 maj 2012 16:16

Ouran highschool host club c8

 

Då var den dagen klar 8D

Jag gör en dag till och sen gör jag de andra imorrn osv 8D
Då blir det faktiskt kuligare c: ( Roligare )

SEE YAAA~~ 

Av MangaLover - 28 maj 2012 16:11

Ikuto från Shugo chara 8D

Dels för att han är sexig och dels för att.. o.o han är sexig 8D Bilden där uppe får mig att smällta^

Okej han kanske inte är en skurk för han blir ju typ god sen? o.o Eller han är ju det i början men ja 8D

BAIIBAAIII SNART KOMMER DAG NR.. 26 

Av MangaLover - 28 maj 2012 16:07

SAILOR MOON 8D

 

Sailor moon ♥ Minns fortfarande allt 8D!!

Dag 24 och 23 = Klart c:

Några dagar kvar c:

YAAAAAAAAAAAAAAY~~



Ovido - Quiz & Flashcards