mspzelda

Alla inlägg under maj 2012

Av MangaLover - 7 maj 2012 18:11

Nagisa och Tomoya ( eller heter han så o.o? ) Från clannad :3

 

Aja.. vet ni hur det ser ut när ngt blir vip? o3o..

SÅHÄR 8D

 GRATTIS SWOSH XD

Aja här kommer en bild jag ritade till Didi xD

    

Av MangaLover - 6 maj 2012 15:02

Luchia från mermaid melody ._.

   

okej hon är lite söt men asså o.o Sjukt jobbig och hon knäller om sin Kaito hela tiden e.e

Bredvid henne har vi Hanon som var min favorit karaktär men nu är hon jobbig e.e Länge sen jag såg animen :3

Det var allt :3 har funderat på en ny header! MED LEEEEEN 8DDDD eller nej.. vill inte härma Nellan ;______; .. Aja :3

BYE AKIE-KUN 8C STILL LOVE U ♥ nejmen.. o.o JO JAG ÄLSKAR HONOM MEN JAJAAAAAA KORV.

 

Av MangaLover - 5 maj 2012 14:56

Okej, Swosh frågar:

 

Här är svaret

Först går du in på den här hemsidan ->

  

http://www.cursors-4u.com/

    Sen finns en såndär ngn stans och då fåru välja vad för slags mus du vill ha

Jag tar anime här då.

   

då kom det där och man får välja, man kan också bläddra runt :333

 

Men iaf, jag hittade en och så kopierar jag koden som det är rött runt o3o.. Ja men iaf! Kopiera den koden

Sen loggar du in på din blogg och går till menyavdelningar

aja på menyavdelningar kommer det en sak. du ska göra en slags menysak e.e

   

då taru typ av avdelning  och klistarar in koden vi kopierade från hemsidan och sen skapa avdelning :3 OBS, du kan ha vilket namn som helst fast jag bara skrev ngt o3o

AJA HOPPAS ATT DET DÄR HJÄLPTE, OM NI FÅR PROBLEM SÅ ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA INLÄGGET :3

Av MangaLover - 5 maj 2012 14:40

HARUHI HELT KLART o3o..

 

Hon i mitten :3

   

Ngra bilder :3.. Ska blogga snart

Av MangaLover - 4 maj 2012 22:05

Rosaio vampire, helt klart ;__;

 

Det var två as dåliga bilder men här kommer ett klipp 8DDDDDDDDDD BTW, FÖR ER SOM ÄR RÄDDA OSV SÅ VARNAR JAG ER ATT INTE KOLLA o.o

Men här kommer ett för er som är rädda osv XD

Pallar inte blogga idaaag :3333333 för jag är lat =w=

 

Av MangaLover - 3 maj 2012 18:36

SRY NELLAN! Men det är nog.. Kisshu >w

BTW, BLEV BANNAD PÅ TRANSFORMICE C: HEHEHEH.. BLIR BANNAD OCH VARNAD PÅ MÅNGA SPEL IDAG ._.

   

LOOK ÄT DÄÄT PICTÖÖR! o3o.. 

Aja här är en bild från tranformice :3

HIHIHIHIHI.. o3o

Aja!

Swosh säger:

   

Ja du, swosh.. Det är många som kommenterat att skorna ( mm ) blir i samma färg som bakgrunden och det beror nog på att du har. ÄSCH.. VENNE o3o.. MEN JAG KAN GÖRA EN LEKTION TILL! HUR MAN GÖR EN TRANSPERENT ( VAD FAN HETER DET..) HEADER :3 Snart.. om ngn dag.. vecka.. NEJ! MÅNAD :3

AJA

Av MangaLover - 3 maj 2012 15:56

JAG SKREV EN SAK TILL EN TJEJ FÖR ATT HON SA ATT NELLAN SJÖNG DÅLIGT.. Fick typ rage o.o

 

ASSÅ FUUUUUU.. Ja .. jag vet! Man ska inte skriva sånt men.. SOM OM HON KAN SJUNGA BÄTTRE? NELLAN SJUNGER SÅ JÄVLA BRA SÅ DU KAN ÄTA.. Ko bajs >3<..

Aja.. Nu blirä PEEEEEEWDIEEPIEEEEEEEE! Så jag bloggar senare :3 btw, har två prov imorrn och har inte tränat HEHEHEH! WISH ME LUCK!

Av MangaLover - 2 maj 2012 20:26

Det är mirai nikki ♥ Iaf just nu :3

    

 för er som gillar blod :3 ♥ En awesome anime ♥ Aja.. Ni vet killen, han med vitt/grått hår på min header? Han är med i mirai nikki och han heter Akise aru *-* ♥

Aja det var dag 2 :3 BTW FÖR MIG ÄR DET 6 VECKOR KVAR TILLS SOMMARLOV <3

AJA..

   

Ovido - Quiz & Flashcards