mspzelda

Alla inlägg under augusti 2012

Av MangaLover - 31 augusti 2012 21:38

                   

  

.

Av MangaLover - 30 augusti 2012 17:26

spola fram lite owo.. konstigt i början xD MEN JA  PÅNPÅNPÅNY 

  

Av MangaLover - 30 augusti 2012 17:00

ALLTSÅ NU HAR JAG BLIVIT BÄTTRE PÅ PIXLR ( tycker jag iaf :c ) OCH JAG VILL FIXA MIN HEADER, DEN VART SÅ SLARVIG.. ;__; MEN OM JAG GÖR DET SÅ BLIR DET BARA FEEEEEEEEEEEEEEEL ;__;

fufuufufufufu aja... har inget att skriva c:

Haft en pissdag ju :c fick springa överallt hela tiden ;__;

Men jag bloggar mer någon gång.. btw, hoppas jag får något med 500 besökare i månaden ;__;

Skulle bli jätte glad då, men då behöver jag också blogga mer :c vilket jag inte har lust för..

AJA AIFAJFIOJSA HEJ

  

.

Av MangaLover - 29 augusti 2012 18:54

 


Alltså har redan fullt med läxor :c måste gå och göra läxorna om några minuter owo.. 

Men ja, c:

  

.

Av MangaLover - 28 augusti 2012 21:13

 


GAHAHAHAH NOVA RITAR SÅ FINT XD 

  

Av MangaLover - 27 augusti 2012 16:52

HERREGUD IGÅR KOM PAPPA HEM MED EN FISK ASSÅ EN HEL JEFFLA FISK OCH DET VISSTE INTE JAG, SÅ NÄR JAG SKULLE GÅ OCH HÄMTA NGT SÅ SÅG JAG DEN OCH JAG BAH: AIOFAFJASOFJSOPAJ SERIÖST JÄTTE LÄSKIGT :C DEN HADE ÖGON OCH ALLT OCH NÄR PAPPA TOG BORT HUVUDET SÅ KOLLADE JAG I DISKBÄNKEN OCH HUVUDET LÅG DÄR OCH DET VAR JÄTTE LÄSKIGT :C ÖGONEN DÖDADE MIG.

Okej nu har jag varit för seriös c:

Hatar vårt SCHÄÄÄMÄÄÄÄHÄÄ för vi har GJÖÖÖMPÄÄÄ på fredag och måndag som ssista lektion ;__;

MEN JAG BLOGGAR SENARE

  

Av MangaLover - 26 augusti 2012 13:21

BILDBOMB FRÅN TRANSFORMICE

         

Några är old owo.. MEN JAAAAAAAAA.. På bilden där uppe så flummade vi så ja alltså jag satt och grät irl xD Vet inte varför men ja..

Okay, soooooooooooooo imorrn är det måndag igen :c... Men ja, Första veckan på skolan gick ganska bra, nästan inga ritiga leltioner men snart börjar allt på allvar igen :c..

  

Av MangaLover - 26 augusti 2012 11:46

Kommer inte in :C ASSÅ DAFÅQ IS WRÅNG HAR TESTAT MED NÄSTAN ALLA WEBB-SAKER OCH DET GÅR INTE :C ÄR DET BARA JAG? ' JÄTTE RÄDD FLICKA HÄR '


Det går nu c:

  

Ovido - Quiz & Flashcards