mspzelda

Alla inlägg under augusti 2012

WAT

Av MangaLover - 14 augusti 2012 14:43

ALLTSÅ NÄR JAG SKULLE LOGGA IN PÅ MSP IDAG SÅ VART DET EN RANDOM TJEJ PÅ FRAMSIDAN

 

o3o.. hon vart cool

MEN SERIÖST HAR ALDRIG SETT HENNE INNAN ;__;

VART KOM HON IFRÅN? D:

TÄNK OM SVENSKA MSP BLIR SOM ENGELSKA MED MASSOR AV RANDOM PPL SOM STÅR PÅ FRAMSIDAN NEEJ D:

VILL HA KVAR DOM GAMMLA :C

DOM VART ROLIGA JU...

Men iaf har ritat en bild som inte är klar owo

 

Ja och jag hade hjärnsläpp när jag skulle göra den så jag tog ngn random pose för jag är så efterbliven och trög c:

Ja men den är inte klar owo ska fixa med håret osv * SÄMST I PAINT TOOL SAI * 

Men det är jätte svårt ok :c om ni laddar ner Paint Tool SAI ( Jag ritade och allt på den ) så kommer ni säkert inte fatta något i början ;__; men ja..

Okay så den här är inte klar

Och sen har jag ritat seeu också och den är värkligen inte klar

 

Blev typ bara nöjd med hennes hy ;;___;; MEN SOM SAGT DEN ÄR INTE KLAR OKAY!? D8<

Ja men jag tror det vart allt owo

BAJS´SFJASOPFAS  SNART BÖRJAR SKOLAN IGEN NEEEEEEJ :CCCC

Aja..

  

Av MangaLover - 12 augusti 2012 16:27

RANDOM BILD

 

Owo

Fick tips från sakuranmanga.bloggplatsen.se

Så jag gjorde en sak och ja och sen ser ut så owo

JAG VILLE GÖRA RAINBOW DASH MEN DET GICK INTE SÅ BRA SÅ JA.. ;A;

Meen ja, jag och kira spelar ourworld nästan hela tiden nu så jag tror att jag kommer ta några bilder från när vi kör owo

Aja här kommer en video c8<

Det går inte att kolla på den där utan att skratta xD

Men ja, bloggar senare c8

  

Av MangaLover - 11 augusti 2012 22:51

Har inte bloggat på flera dagar :c

Men jag vill liksom utnytjtasfasa dagarna innan skolan börjar så jag tar en liten pause sry D:

Men det blir mer bloggande snart~

Har gjort några bilder osv så ja :3

  

Av MangaLover - 9 augusti 2012 16:28


Dom är så bra D:

Speciellt den sista ♥ Miku och SeeU tillsammans låter så himmla braaaaaaaaaaaaaa ;____; ♥

Låten är sjukt bra också D:

Aja nu ska jag spamma med pewdie gifs c8<

               


HAHAHA OMG XD och här kommer en random bild owo

 

ÅHERRE! JAG OCH KIRA GICK TILL GALLEN OCH SÅ VAR DET EN TJEJ SOM HETTE KINZA OCH VI BAH: KINSAAAAAAA VI ER DINA STORSTA FANS =)

Osv c: Sen träffade vi Megan Fåks och hon är bäst 8D

Okay, tror det vaar allt owo

Av MangaLover - 8 augusti 2012 00:50

WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

 

Jag gjorde Nyan-cat och kira gjorde den andra FIFAN VAD FIN HENNES BLEV 8DDDDDDDDDDD

Aja jag blev nöjd med min också men det var bara för att jag satt och höll på med den i 93480234 år D:

Men när jag kom till bakgrunden så blev jag lat och ja xD

Ni ser, i bakgrunden hittade jag inte samma färg som den riktiga så jag kladdade lite e__e

Ja men... owo jag tror det vart allt..

MEN ALLTSÅ SERIÖST, KIRA RITADE EN LEDSEN GUBBE OCH JAG RITADE VÄRSTA GLADA NYAN-CAT ALLTSÅ DET GÅR INTE XDDDDDDDD!!

Men iaf det var allt för idag c:

Bloggar mer imorrn!

  

Av MangaLover - 7 augusti 2012 21:07

Den e bra c8

eller alltså man fastnar på den, iaf jag D:

Aja jag samlar ost på tfm medans Kira gör oss på sims xD

Eller hon är klar owo

Kolla hennes blogg: http://mspkira.bloggplatsen.se/

Aja owo.. DAFUQ VARFÖR SKRIVER JAG MED GRÖNT AJ MINA ÖGON D:

OKEJ BORDE SLUTA SKRIVA INNAN NÅGONS ÖGON EXPLODERAR D:

  

Av MangaLover - 7 augusti 2012 15:58

   

:'D

Efter lång tid.. YEEEEEEEEEEAY

Aja nu behöver jag saves ._.

10000 saves annars ser min profil missbildad ut D:

För jag menar, har jätte lite hard mode saves och lite firsts D:

I NEED MOAR!!!!!!!!!!

Men iaf jag bloggar sen c:

Har lust att rita så jag kan fråga kira om hon vill rita med mig på flockdraw YEEEEEEEEEEA C8

Btw, Låv Jå Ekera ♥ x'D

AJA BLOGGAR SEN

  

Av MangaLover - 6 augusti 2012 16:12

 

Alltså gud vad läskigt D:

Moderator, saken owo

Dom bara står där och kollar på dig

alltså man ser ju också vilka som är inne men det är inte lika läskigt för dom är så små åwå..

Och ja.. men alltså varför blinkar inte msp gubbarna? men det skulle säkert lagga mer då D:

Men jaaaaaaaaaaa... o3o

BLOGGAR MER SEN, MÅSTE SAMLA OST PÅ TFM

  

Ovido - Quiz & Flashcards