mspzelda

Alla inlägg under augusti 2012

Av MangaLover - 5 augusti 2012 21:36

Den är så bra D:

ÄLSKAR 2NE1 <3

Btw, ja jag gillar kpop också xD Har en konstig musiksmak ( Blandad alltså ) men iaf.. owo

Det är inte nytt att jag gillar kpop gillade det innan också c:

Och 2NE1 har varit mitt favorit band sen långt tillbaka C:

Okay, sry för att jag inte bloggade igår eller innan men jag glömmde bort bloggen helt o_o

Och har samlat ost på transformice, har nästan 10000 ost c:

Mitt mål är att få det innan skolan börjar xD

Iaf bloggar mer imorrn c:

Har ritat lite bilder så jag tror att det blir ngt inlägg om det..

  

<3

Av MangaLover - 4 augusti 2012 01:23

                             

Om dom, pewdie och cry inte fanns skulle jag fan ta självmord.. Ni fattar inte hur mycket jag skrattar när jag ser deras videos <3

BTW DOM SOM KAN ALLA NAMNEN PÅ DOM FÅR MYCKET KAKOR C:

ALLTSÅ YT NAMNEN

Eller bara gruppnamnet då owo..

Eller vad fan det heter e__e

OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DET VAR NOG ALLT C:

NU SKA JAG RITA OCH KOLLA PÅ MER VIDEOS

  


Av MangaLover - 3 augusti 2012 15:12

 

Många som har det där håret xD

Btw, kolla..

 

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU 1 TILL OCH JAG SKULLE FÅTT 500 DD:

Tror inte att jag kommer få över 500 nu för skolan börjar ju D:

Och då blir det stress och prov osv.. ;__;

Alltså en sak jag inte förstår.. varför har jag så konstiga rubriker? D:

Jag bara skriver något så att jag vet inte D:

 

Där är min gubbbäää på transformice c:

Jette konstig o3o

Men iaf jag bloggar senare c:

  

Av MangaLover - 2 augusti 2012 20:37

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ HÄR KOMMER EN RANDOM BILD C:

 

DE E JA' O OLOF DÄ' Eller hur dom säger o.o

Ja, jag blev nöjd c:

Och här kommer...

 

Moviestarplanet ponyn 8D

Blev nöjd med båda c:

FAST KVALITÉN PÅ MOVIESTARPLANET PONYN BLEV BAJS MEN IAF D:

Vilken vart finast? o3o

Kommentera om ni vill c8

Okej jag tror det kommer åska för man hör lite såhära, BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM :c

Men det vart ju jätte soligt innan e_______e

ALLTSÅ JAG VILL INTE ATT SKOLAN BÖRJAR IGEN FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY   

Jag tycker att man borde få ha 1 års sommarlov c:

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah

Men iaf tror det var allt C: Nu ska jag.............. äta isglass xD

  

Av MangaLover - 2 augusti 2012 01:38

   

     

  



Ovido - Quiz & Flashcards