mspzelda

Alla inlägg under februari 2012

Av MangaLover - 29 februari 2012 19:28

Hmmm.. Måste leta.. men jag har ju inte gjort så många vip lookar xD..

Blir nog den här ^^

 

Asså på riktigt har inte jag gjort looken .. OwO Jag gjorde en look till Hallon_Alice och blev jätte nöjd, så jag köpte den i annan färg :3 Fast det var ju ändå jag som gjorde looken? Bara att det var med ngn annans kläder XD Aja den är söt OwO..

BTW, Min och Kortfilmer.,'s blogg är...


 

8DDDD Klicka på bilden för att komma till bloggen ^-^

BAJJ BAJJ 8D

Av MangaLover - 28 februari 2012 22:31

Kolla vad jag gjorde med min kill-gubbe på msp! :'D

Första bilden är..

 

Han är rosa :'D Fan vad cool c:

Om jag hade en kille på msp skulle han se ut så här..

 

FEETT SMEEXYY 8DDD! HAN HAVA MÅSTAACH C: [ Det där var på smexiska det är 1% att du skulle kunna fatta vad det stod om du inte kan smexiska o.o ]

Omfg.. Han e sjukt läskig..

 

OMFG .. HAN ÄR SÅ JÄVLA LÄSKIG!! AASSÅÅ JAG MENAAR.. KOLLA HANS NÄSAA! OMMFG KOMMER FÅ MARDDRÖÖÖMMAAR OMFGOMFG.

Aja det var allt 8D Hoppas att statesktiken blir typ 50 pers varje dag som läser eller ngt.. BTW, Gör inte headers just nu.. o.o Skolan förstör 8D

Gå och döda min rektor om du vill att jag ska göra en header till dig c:

Bye 8D

Av MangaLover - 28 februari 2012 22:06

Hmmmmmm.... Finns typ 14791274812749 stycken men.. vi tar 2 stycken (:


Första Personen:

Kira ♥ Kira [ Eller kera >:'D ]  är inte bara min bästa vän på msp utan också på andra spel <3 Hon är en awesome tjej som jag älskar ♥ Min snela hest ♥ Love u ♥ C:


Andra Personen:

Molly ♥ Molly [ Eller Lållå som jag och Kira kallar henne xD ] är en av de nyaste kompisarna ♥ Hon är iaf awesome 8D ♥ Love U ♥


Det var de ♥ Ofc finns det mer personer som, Sunnanvind, Nordstan, Luleo, Hallon_Alice, Neko-Chan, Nathalie88, Didibus OSVOSV Men Tog dom här två eftersom jag känner dom på andra spel också xD

Om ni undrar vrf jag inte tog Rosilia och Hennavarv är ju för att jag ändå ska skriva om dom sen :'D ♥ BAJJ BAJJ ÄPPELPAJJ, Som Didz brukar säga xD ♥


Av MangaLover - 27 februari 2012 23:20

HEJSAAN 8D För att få bättre statestik innan jag börjar med min och kortfilmer.,'s blogg ska jag ha.. 20 DAGARS UTMAANIING O3O.. Kommer säkert göra typ 4 st och sluta.. -.o'' Aja, börjar göra ett inlägg nu x3 Bajj <3


Dag 1: Några/Någon du tycker mkt om på msp.

Dag 2: Din VIP favvo look på msp.

Dag 3: En av dina VIP lookar som du inte gillar så mycket på msp.

Dag 4: Din O-VIP favvo look på msp.

Dag 5: En av dina O-VIP lookar som du inte gillar så mycket på msp.

Dag 6: Din bästis på msp. (Om du har nån)

Dag 7: Din pojkvän/flickvän på msp. (Om du har nån)

Dag 8: Hur mkt sc har du på msp?

Dag 9: Den film som du är mest nöjd med på msp. (Av ens egna)

Dag 10: Hur kom du på ditt namn på msp?

Dag 11: Hur hittade du msp?

Dag 12: Hur många djur har du på msp?

Dag 13: Hur många vänner har du på msp?

Dag 14: Har du nåt syskon som spelar msp? (Om du har nåt syskon)

Dag 15: Vad är roligast med msp?

Dag 16: Vad är tråkigast med msp?

Dag 17: Favvo animation på msp.

Dag 18: Favvo bakgrund på msp.

Dag 19: Sämsta animationen på msp?

Dag 20: Sämsta bakgrund på msp?

Av MangaLover - 24 februari 2012 19:14

Ähm.. headern blev inte så fin så jag tänker göra en ny    

Men jag är klar med bakrunden   

vad tycks?   

Jag blev iaf nöjd 8D även om jag inte gillar hästar o.o''

Aja ska fixa mer med bloggen och sen ska jag börja blogga mera yaay!  

Har gjort en blogg med kortfilmer., 8D!

Säger vad den heter sen    

Av MangaLover - 13 februari 2012 18:57

Har fixat facebook till min msp gubbe 8D heter MangaLover.. Venne vrf jag gjorde det o..o.. Iaf.. Min statestik har sjåånkiigt myyyckeeeet :c Det är säkert bara du som läser det här.. iaf.. Skit i det 8D.

Här är min fajjsbååk c:

 

Snälla adda? 8D Accar alla förutom peddåzz xD ♥ BAJJ

Av MangaLover - 3 februari 2012 12:08

KOLLA VAD VI RITADE IDAG 8D

 

Jag ritade Isglassen, Didi mjukglassarna ♥w♥. Hennes blev mycket finare n min tycker jag o3o! Åååh.. blir sugen på mjukglass ♥

Ja.. jag la till lite efter att hon hade gått xD

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards