mspzelda

Alla inlägg under juni 2012

Av MangaLover - 30 juni 2012 20:19

Hur väl känner du till MSP?

 

Tryck på bilden för att den ska bli större c:

Bara så ni vet så är det inget med mina starcoins eller med mina vänner c8

Lycka till HEHEHE

Btw

Jag gör bara det där för skojsskull c: men om man vill så kan man få en header gratis om man finner alla 10 fel MWÖÖÖÖÖÖÖÖÖHÖ C:

Av MangaLover - 30 juni 2012 15:28

 

Där är den c:

Jag blev faktiskt nöjd :3!!

Btw, det var ngn som frågade frågor owo

 

Ja, owo.. JAG HAR INGET ATT BLOGGA OM :C

SÅ HÄR FÅR NI EN BILD

 

Från tfm c: några har inte fötter.. men jag tror det var allt D:

Av MangaLover - 29 juni 2012 19:51

 

Alltså det är många som undrar vrf min blogg-sak är mspzelda och det är för att jag gillar det namnet owo.. Jag menar bara för att jag heter MangaLover på msp betyder det inte att jag MÅSTE ha det som blogg-sak-namn-sak >_>

JAA NI FÖRSTÅR SÄGER VI XD

Öäöäöäöäöäöähm.. vad ska jag blogga om? owo

Aja här kommer en bild xD

 

HAHAH GUD ASSÅ DET SOM ÄR FETT.. KONSTIGT MEN AWESOME MED SVAMPBOB SERIEN ÄR ATT DOM HAR EN STRAND UNDER VATTNET owo... asså och där finns det ett hav? man bah: jaaaaaaaa.. xD

tror det var allt D:
Kort inlägg men jag har som sagt, inget att blogga om längre ;__;

Aja..

Av MangaLover - 29 juni 2012 00:21

random rubrik men iaf här kommer jätte bra låtar 8D ( Inte i favorit ordning eller vad det heter owo )


1.

2.

3.

3.

4.

vettefan med namnet på den^

Men jaa c:

Tror det var allt owo.. Sent inlägg men ja xD


Av MangaLover - 28 juni 2012 16:31

Jo asså.. Här kommer det


Nr.1

 

Ser ni hennes pojkväns mun? owo..

Och när man håller för med musen blir det så här:

 

HANS MUN ÄNDRAS O.O Asså det är inte bara för han utom för många fler men asså gud.. DERAS MUNNAR ÖPPNAS ELLER GÖR NGT OCH BTW DET SER UT SOM OM HAN HAR TJEJ MUN I BÖRJAN owo.. Aja Fint par c8

Och.. Nr.2

 

Ser ni när msp har gjort ett forum? det finns en gubbe som heter Moviestarplanet owo vilket är läskigt men det där har varit ganska länge c:

BTW, ALLTSÅ DOM BORDE HA GJORT SÅ MAN KAN GRUPP CHATTA ASSÅ BJUDA IN NGN TILL EN CHATT OCH CHATTA MED FLERA PERS D: !! FÖR DET LAGGAR NÄR MAN GÅR TILL NGT RUM IBLAND ;__;

Aja.. Nästa sak

Nr.3

 

När det där händer o.o Alltså det är jätte jobbigt för ibland ( när man varit inne jätte länge ) så har typ alla så där ;__; och då måste man relogga och det är jätte jobbigt när man typ... spelar upp sin spellista för ja ;__;..

På tala om spellista.. Nr.4

 

Jag glömde göra rött runt men ni ser videosarna ( YEEAAH ) som inte har namn? Alltså när man hittar ngt yt klipp som typ det står med japanska saker på så kan man inte kopiera och klistra in i den där sök saken D: Och typ.. andra saker xD Aja..

Nr.5

  

Nu kan man bläddra så där owo.. läskigt men aja.. 

Nr.6

 

Alltså det är svart på sidorna owo.. JAG LOVAR ATT JAG INTE HAR GJORT DET DÄR DET ÄR SÅ ;__; och när jag är inne i skolan så är det värre o.o det är typ skit breda svara saker på sidorna så att man inte kan spela :C!!

Aja, det där är saker jag stör mig på eller tycker är läskigt owo

Sååååååååååååå..

Av MangaLover - 28 juni 2012 15:35

JAAAAAAAAAAAA VÄRLDEEEEENS BÄSTAA ♥ Aja hejhej jag har gjort en header till natta c:

 

Den är tranperetn eller vad det heter så jaa.. Jag har inte bloggat på länge owo eller på en dag typ men det är drf att jag inte har ngt att blogga om :c.. Men jag ska blogga mer nu c: * Hoppas jag * Aja, alltså ni får kommentera mer och skriva vad jag ska blogga om D: BTW, vad ska jag blogga mer om? ( inte bara blogga om det men ja mer om det )

1. Msp

2. Transformice

3. PewDiePie, Nova osv Asså roliga klipp

4. Mer musik

5. Allt som jag bloggar om nu c:

NU FÅR NI VÄLJA C8 Btw, jag skulle bli glad om jag fick ngt från önsken o3o.. en av de nya sakerna men asså det behövs inte c: Om man inte vill ( SNÄLLA GÖR DET ELLER SÅ ÄR NI BAJS KÖRVAR C8< ) ( Nejmen xD )

Jag tror att det vart allt owo...

Av MangaLover - 26 juni 2012 21:00

Haha gud.. Jag vet inte vrf men jag börjar bli trött på pewdie D: .. Alltså det är samma sak.. NEJMEN HAHAHHA VAD SÄGER JAG!? JAG DOG NYSS AV EN HAN'S NYASTE VIDEO X'D Men jag venne.. Nova är rolig iaf så ni får lite videos som jag inte kunde andas medans jag såg x'D

SP00N AND NOVA FTW!

Den sista kanske är lite lång men alltså tro mig, Jag dog massor av gånger x'D okej dog.. owo.. nejmen jag kunde inte andas under några bitar xD Jao.. Jag har typ inget att blogga om längre :c

Aja här får ni old bilder c8 ELLER VÄNTA, EN NY BILD FÖRST 8D

 

Hahaha x'D

Aja old bilder time c8

         

Tror det var allt owo..


Av MangaLover - 25 juni 2012 18:54

 

1. Japp det har jag men jag skulle det om jag kunde ta bild o3o..

2. NONONONO INGAA SÄÄDFÄJS HÄR FÖR NU KOMMER ETT INLÄGG C:

3. Yaay 8D! SeeU POWEER 8D!

Alltså.. Jag har nästan inget att blogga om längre.. Om det blir värre kanske jag måste läggan er med bloggandet D: KAN NI INTE KOMMENTERA MER ERA... apor owo.. Nejmen xD Det är ju typ mara moi som kommenterar :c .. * SADFACE *

Okok.. Jag ska kopiera en sak från kiras blogg c8


1. Vad älskar du? ~ Enhörningar, SeeU, PewDiePie och Nova c:

2. Vad hatar du? ~ SeeU Haters o3o..

3. Vilken är din favorit tandkräm? ~ Colgate som kira c8

4. När skrattade du senast? ~ Nyss typ.. det vart en rolig bana på tfm när jag skulle kolla till det xD

 

5. Vad har du på fötterna? ~ Inget owo

6. Är du förtjust i grisfötter? ~ EEEEEEEEEEEUUUUWWWWWW DAFUUQ

7. Vem gulade du senast? ~ Kira sa vad gulade betydde så ja.. Jag gulade senast.. JAG HAR INGET GULT I MITT RUM OCH DET VAR SÄKERT FÖR NGRA ÅR SEN o3o..

8. Vilka fötter/tassar är sötast tycker du? ~ Piggeh fötter c8! YEAH I'M PUMPED xD

9. Vad gör du nu förutom att svara på frågor? ~ Jag andas c: Jag.. äter en kokosböll c8 och lyssnar på musik 8D

10. Varför? ~ Jag andas för att jag andas, jag äter en kokosböll för jag är hungrig och jag lyssnar på musik för.. som kira skulle säga  '' MUSIC IS DA LAJFF C: ''

11. Vem bråkade du med senast? Och varför? ~ Min bror som kira owo.. Han bah: DU HAR TAGIT FÖR MYCKET COLA DITT MONGO och jag bah: NEJ FU JAG HAR INTE TAGIT NGT ALLS D8<! Oj.. Lol nu kom han in och bah: hej mongo. XD

12. Är du släkt med den här personen? ~ VILKEN PERSON

13. What's your meme? ~ 

14. Vilken ord använder du mest? ~ Asså

15. Vilken ord använder du mest på internet? ~ FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ( SOM KIRA HAHAHAH )

16. Vad är du? Te.x Emo, kawaii, fjortis? ~ Emo är en musikstil o3o.. men jag är normal =)

17. Hur är din dialekt, om du beskriver med ord? ~ Om jag beskriver med ord: Yo jag heter mrs.unicorn och jag mår bra idag c: ( STÖCKHÅLMSKA XDD JEE )

18. Har du bra självförtroende? ~ NEEEEPP

19. Är du psykiskt sjuk? ~JAAAAAA =) ELLER MIN MAMMA TROR DET x'D

20. Gillade du dom här frågorna? :D ~ NO. Nejmen xD


Här kommer en video 8D

OMFG ÄNTLIGEEEEEEEN ETT TILL ;__; Aja.. tror det var allt c:

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards