mspzelda

Alla inlägg under juni 2012

Av MangaLover - 18 juni 2012 00:32

Jopp.. Det här blir nog ett långt inlägg o.o

Aja som ni ser så har jag stardoll och jag heter Mora309 modda inte för jag gjorde den för typ ngra år sen >_>

Där är jaag c:

Och över till tfm c:

Damparen, en kille på tfm som jag känner ( nt irl men ja oajfsfaskjfhasl ) blev bannad i 78 timmar hHAHAHAHAHA DÖÖÖR

HAN SPAMMAR SOM EN.. JA xD!! AJA.. DAMP, VI SES SNART IGEN C8

 

Och sen tog jag en random bild på tfm också o.o

Jag och kira98 på msp c:

Jo, över till Papa's freezeria, spelet jag spelar 24/7

Här kommer några bilder som jag tog c:

   

Ser ni den.. tjocka mannen där bakom? Han spelar på maskinen men han är för tjock HAHAHA XDD!

Menar inget illa owo.. men det ser en aning konstigt ut xD

Och sen..

ser ni edna där bakom? XD HON DEN DÄR TANTEN SOM SPELAR PÅ MASKINEN? Jag bah: DAFUQ o.o

Men jajajaj..

Det kom iaf en ny kille till min glassbar idag o3o

LOOK AT DAT ANSIKTET HAHAH GUUUD.. KOLLA HANS ÖGONBRYN XD

JAG LOVAR ATT JAG INTE HAR RITAT TILL DET DÄR!   

Aja, Moi skickade in ngra frågor som hon får svar på nu c:

Tror det var allt c:

Fast just nu bloggar jag ganska sent o.o

Aja...

Av MangaLover - 17 juni 2012 15:01

Jo jag har spelat mer Papa's glasskiosk AKA Papa's Freezeria c:

 

Btw, fick en ny customer c8

Och asså.. Han som är omringad i blå ser ut som en jobbig liten kille o.o

Och hon som är omringad i grön ser ut som en typ.. kinesisk kvinna som ska testa mina glassar

Och man ser ju att det är Papa som är omringad i röd c8

Just nu är jag ju långt bak i spelet och jag vill såå gäääääärna att papa ska komma och se hur bra jag är på att göra glass 8)

( Jag suger men okok afsujorfpa )

Ja men.. Igår blev Justin100 vip xD

Grattis till dg c: !

Btw,

typ så här ser jag ut irl..

Bara att jag har lite rakare hår och lite ljusare hår med ljusa slingor och och och... öuöhm o.o

Och jag har en tjocktröja c8

Aja.. Jag fick några frågor av Luleo 8)

Där under ser ni svaren

NU SKA JAG CHATTA MED MIN PÖK EKERA OCH VÄNTA PÅ VIIIOV SOM LOGGAR IN OM EN VECKA TYP ;__;

Av MangaLover - 16 juni 2012 19:52

Jo jag orkade inte med ngn frågestund eftersom jag trodde ingen skulle fråga men jag fick in några frågor av crazy-girlz c:

 

Okok, ska svara på dom c:

1. Mirai nikki tror jag o3o..

2. Hemlig c: Även fast många vet hur gammal jag är o.o

3. Kawaiistil tror jag :3

4. Ne xD

5. Om jag hade en kamera och kunde ladda upp bilder från min mobil e__e.. Men jag kommer ju rita på flockdraw och då tar jag alltid bild och lägger upp på bloggen c:


Och,och,och... Öuäöäöäuhm.. Joo.. Om ni vill ha svar på några frågor så kan ni kommentera det här inlägget c:

Kommer göra ett nytt inlägg där jag svarat på alla ( alla = 0 ) frågor :3

Meeeeh..Möööh.. o3o..

Nu har jag inget att skriva om och om ni undrar vrf jag inte bloggade igår ( eller gjorde jag? o.o ) så var det för att min bror tog studenten och ja.. o.o

Ajaaa...

Av MangaLover - 14 juni 2012 22:14


Ja :3..

Uhm.. Jag lovar att ingen kommer skriva ngt men asså :c

Ni får fråga vaaaaaad som helst men inte typ ja.. Ja.. elaka saker x'D

Men asså ni kan fråga om min header osv :3

Kommer svara på alla frågor om ngn vecka när jag fått in minst... 1 c8

Haha.. okej 5 >_>

Eller nej.. 3 :3

MINST 3 FRÅGOR :3

Aja...



Re: Nej sry, blir ingen frågestund.

Av MangaLover - 14 juni 2012 20:05

Tog bilder när vi var i Viiiov's rum och sen fixade jag dom c:

Först var det så här:

Sen blev det så här:

Och tillslut:

Hehehehe :3

Vilken gillar ni mest? Lovar att jag inte kommer få ngra kommentarer >__>

Men ja.. Jag tänkte ha en frågestund snart o.o Men det kommer säkert inte vara ngn som frågar ;__;

Aja..

Av MangaLover - 14 juni 2012 18:22

Jag har en jätte konstig musiksmak.. En dag kanske jag lyssnar på Dubstep anda R&B tredje ngn vocaloid låt o.o


Okej,

Här är två låtar jag lyssnar på nu c:

Fast lyssnade på den igår och nu är jag typ trött på den o.o

Aja lyssnar också på:

Ja, Älskar swedish house mafia ♥

Och jag var ett skit stort Usher fan innan ^^

Kanske är det fortf för jag lyssnar på många av hans låtar från hans nya album o3o

Men, DEN LÅTEN ÄR SÅÅÅÅÅÅ AWESOMEEEEE ♥ USHER OCH SWEDISH HOUSE MAFIA TSM 8D!

Låter awesome tycker jag (:

Men ja.. Och just nu lyssnar jag faktiskt inte på skrillex :c

Blir lätt trött på låtar, kan max lyssna på en låt i 4 dagar sen är jag helt trött och typ hatar den x'D

Ja nu är det Sommarlov för jag ska inte gå till skolan imorrn c: Vi ska ju endå bara vara i kyrkan och Sören ( Rektorn i vår skola ) Ska prata i typ 284902385023850 timmar och sen kommer några småbarn att sjunga i 274397429 år + Prästen som ska göra ngt i ( eller venne om han ska göra ngt o3o ) 3848239 timmar c8

Det blir....284902663269518 typ.. HAHAHA JAG ANVÄNDE MINIRÄKNARE =) men jag lovar att jag skrev in fel även fast jag kopierade o.o

AJA...

Av MangaLover - 13 juni 2012 16:51

Fyfan.. det var en awesome känsla att logga in på min gubbe igen ♥

( Skriver som om det var typ 29490238402 år sen fast det var en vecka o.o )

Ja men nu har vi lilla Swosh som börjar att tjata lite xD

 

Läs min kommentar c8

* skriva som om det är ngn viktig sak owo *

MEN JA MEN JA,

Där får ni svaret ;'3

Tror det var allt ♥

Nu ska jag chatta med folk HÄHÄHÄ

Av MangaLover - 12 juni 2012 21:05

 

Ja, jag blev nöjd 83

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg 8DD!

Aja, det var allt o..o

( Världens kortaste inlägg xD )



Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards