mspzelda

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av MangaLover - 10 juni 2012 23:06

Justin100 är ju snart i lvl 25 o.o Blir inte han den första som blir i lvl 25 på msp? Eller asså jag menar alla länders moviestarplanet owo.. ELLER JA, NI FATTAR e.e

Men ärligt! Coolt att han snart är lvl 25 8D

Aja snart ska jag sova owo..

Av MangaLover - 10 juni 2012 19:55

Jag flockdraw:ade med Luleo, Sunnan, Kira och Molly nyss c8

Här är bilder c8

OK FÖRST SÅG DET UT SÅ HÄR:

Min är den där failade enhörningen ( som liknar rainbow dash venne hur men ja färgerna ) på sidan owo

Ja men sen höll vi på och ritade och det blev så där:

Hehe.. Sen skulle vi rita oss själva och då blev det så där:

Den där, där det står o3o MIN är min xD hehe ja men.. blev ganska nöjd fast alla andras var finare ;__;! FETT AWESOME JU! MEN LOLLO OCH SUN SUDDADE BORT SINA 8C!! men sun gör om sin just nu :3

Aja vilken tycker ni var finast? Själv tycker jag allas utom min 83

BTW, MIN FLÄTA SER UT SOM EN RÄKA 8C!!

Aja, tror det var allt x3

Av MangaLover - 10 juni 2012 16:30

Jag spelar ett spel på spela.se owo MOBBA INTE DET ÄR FAKTISKT ROLIGA SPEL DÄR X3 Och jag är med på spela.se så jag får massor av poäng hela tiden o..o... Ja men här kommer bilder :3

Ja jag heter Bloodless och ni får gärna adda om ni vill x3!!

Ja men ja.. en till bild owo

Asså jag stör mig på att Mandi är det enda som har silver-sak :C! JAG VILL HA MER! Men aja xD! Mandi is mah friend <3 Jag brukar faktiskt prata med henne owo.. * prata med en datorskärm * Men ja c8 mandi är snel hest ♥ Fast hon äter mycket o..o..

Ja men .. nu ska jag spela vidare x3

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards