mspzelda

Alla inlägg under januari 2013

Av MangaLover - 24 januari 2013 18:05

IDAG VAR DET TORSDAG.

VI HADE ELEVENS VAL IDAG C:

Det var kul för jag och min bambina spelade dator hela lektionen 8D ( 2 Timmar typ )

Men ja, sen hade vi lunch och sen var det bara tråkiga lektioner men ja c:


SEN HADE VI EN HALV TIMMAS SVENSKA I ONÖDAN SOM VANLIGT

MEN DET VAR KUL FÖR VI HADE EN VIKARIE


Han heter Tom.


MEN JA, JAG OCH MIN BAMBINA SATT OCH RITADE HELA LEKTIONEN DET VAR SKET KUL C:

Jag ritade av alla fotbollskillar i min klass och sen ritade jag av Tom.

DE HADE VÄRSTA DERP FACES JU C:

Ja, sen visade jag min vackrö teckning för Tom och han såg inte att jag hade ritat av honom med värsta stora brösten så han sa:


- GUD VAD FINT, RITAR DU MANGA?


Det roliga var att jag inte hade ritat manga, jag hade bara ritat konstiga gubbar med stora ögon, huvuden och små kroppar över hela pappret c:




Men ja, det var typ allt o.o MEN JA, DAGENS VIDEO KOMMER UPP C:


NÅGON GÅNG


  

Av MangaLover - 24 januari 2013 18:01

Alltså.. Jag tror att det är Haunter o.o



Har aldrig gillat den heller D:

Vet inte varför men när jag hör '' Haunter '' så tänker jag på riktigt läskiga saker ;A;

Och liksom.. KOLLA HUR DEN SER UT :C

KOLLA HÄNDERNA HFIAOFSOÖIAFKJÖASPF..


Den kanske inte är så läskig då men ja D:

Aja det här blir ett ganska kort inlägg men jag ska göra två inlägg till idag c:

Så ja.. 


  

Av MangaLover - 23 januari 2013 18:10

Rayquaza 8D



Det var ganska lätt att fånga den owo..

Men ja, Jag gillar Celebi också c:



Okej, det var nog allt D:

Orkar inte blogga just nu o.o
Vill bara kolla tumblr och dricka te CCCCCC:


  

.

Av MangaLover - 23 januari 2013 18:04

 


Alltså, seriöst det här spelet påminner mig sååå mycket om Ib och The With's House 8D!

Älskar när Pewds spelar rp spel c:

Det är så kuligt ok. Såg nyss del 4 owo..

Aja, ska nog kolla på Amnesia nu eller blogga c:

Ska nog göra ett 30 Days Of Pokemon inlägg så att det blir klart c:


  

Av MangaLover - 22 januari 2013 17:30

Min favorit Eeveelution? D:

Har två


Leafeon

Och Vaporeon



Förlåt för de små bilderna o.o

Men ja.. Gillar fakstiskt alla Eeveelutions men de här är mina favoriter c:

Kanske för att jag oftast inte använder de? o:

Ja, jag använder nästan aldrig Leafeon men det är fortfarande en av mina favorit Eeevelutions.


Aja, kommer inte kunna blogga mer IDAG :C

Har prov imorgon och jag måste öva ;A; ..

Men ja, jag tror att jag hinner med en dagens video C:


Ja vi får se.

  

Av MangaLover - 21 januari 2013 19:00

Min favorit starter?

DET HÄR VAR FÖR LÄÄTT



TORCHIC <3333333

Och Oshawott men mest Torchic c:

Jag tar alltid en eld eller vatten pokemon som starter när jag spelar något pokemon spel owo..

Vet inte varför men ja..

MEST ELD DÅ FÖR JAG ÄLSKAR TORCHIC C: <3


Aja hoppas att ni gillar den nya headern ^^

Texten ser konstig ut men iaf owo..


AJA.. KOMMER INTE KUNNA BLOGGA SÅ MYCKET DEN HÄR VECKAN, HAR PROV PÅ ONSDAG OCH SÅNT :C


  

Av MangaLover - 20 januari 2013 14:11

OKEJ. JAG TÄNKTE SÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET PÅ VILKEN POKEMON JAG INTE GILLAR.

Så kom jag upp till den här jäveln som finns överallt du går.


Zubat.

SERIÖST DEN FANNS ÖVERALLT? DET VAR HELT JEFFLA OMÖJLIGT ATT KOMMA BORT FRÅN DEN.

Jag hatar att gå in i jävla grottor i pokemon D:

Det är så jobbigt när man inte har flash och man inte ser något ;A;

+ ATT ZUBATS SKA KOMMA UPP ÖVERALLT?


Men inte bara det. När man inte har repels och man går in i grottor.. >:c


AJA JAG JOBBAR MED EN NY HEADER JUST NU

MIN BABYS SKA VARA MED.

OCH KUROH MEN JA.


Den kommer nog upp snart

Men iaf..

  

Av MangaLover - 19 januari 2013 20:58

HERREGUD, JAG SPELADE LITE POKEMON EMERALD BARA FÖR ATT JAG HADE TRÅKGIT SÅ LETADE JAG EFTER FEEBAS OCH SÅ HELT PLÖTSLIG KOM EN LEVEL 40 LATIAS UPP FRÅN INGENSTANS?

JAG TÄNKTE BYTA POKEMON FÖR ATT DEN JAG HADE JUST DÅ VAR FÖR STARK OCH SKULLE DÖDA DEN OCH SÅ FLÖG DEN IVÄG :C


MEN SERIÖST HUR FAN!? LIKSOM 1% CHANS ATT MAN SER DEN SÅ KOMMER DEN UPP FRÅN INGENSTANS? JAG GRÅTER ÄR SÅ JÄVLA GLAD ÄVEN FAST JAG INTE FÅNGADE DEN.

NU SKA JAG BARA VÄNTA TILLS BÄREN VÄXT OCH SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÅ EN MILOTIC



Random gif på Mikto för han er smex och awesome ok asgkasjhfasiofkas ♥.


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards