mspzelda

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av MangaLover - 3 januari 2013 17:16

JA HEJ NU SKA JAG SKRIVA LITE.


Ja, men ja o:

Förlåt för att jag inte bloggar så ofta men jag vet inte vad som har hänt o.o

Har tappat blogglusten helt, även fast jag har en massa tid till att blogga e.e

Men här kommer en bild c:


 


AHAHAH ALLTSÅ, JAG VAR FÖRST TILL ATT KOLLA PÅ EN VIDEO SOM EN KILLE SOM JAG PRENUMENERAR PÅ LAGGT UPP SÅ JAG SKREV EN KOMMENTAR SÅ ATT JAG KUNDER VARA FÖRST owo..


Nu tänker säkert folk '' Varför skrev du inte first? ''

Ja, jag gillar inte att skriva first owo.. BARA PÅ TRANSFORMICE

Så jag skrev '' hi '' jätte fort så att jag kunde vara först xD


Men ja, nu blev det här inlägget konstigt så jag ska skriva om några Anime serier jag gillar och några jag inte gillar o:


1 -


   


2. K Project


Jag tycker att K var en sjukt bra anime serie men slutet var inte något för mig..

Men ja mina favorit karaktärer var iaf

Mikoto, Shiro och Misaki owo.. HAHAH BARA KILLAR MEN JA D:

Jo jag gillade Kukuri också c:


Genre: Action, Supernatural

Aja, K får         


Fyra Nyan-cat's ( Utav fem ) om jag ska vara helt ärlig c:



2 -



2. Arcana Famiglia


Det här var inte en anime för mig o:

Jag tyckte inte om den så mycket för att det.. Ja D:

Jag gillade inte storyn o.o

Det var inte någon anime serie för mig men jag gillade iaf karaktärerna c:


Genre: Action, Romance, Supernatural


Arcana Famiglia får..

      

En och en halv Nyan-cat's utav fem c:

För ja o:


Om ni undrar varför jag inte skriver om anime serierna så är det för att jag säkert kommer skriva fel o.o

Jag suger på att förklara.. Men ja xD

AJA!


3 -

 


3. The World God Only Knows


Ja, om jag ska vara ärlig så gillar jag inte Romantiska anime serier men ja c:

En bra anime serie tycker iaf jag c:

Den är jätte rolig xD


Men ja,

Genre: Romantic ComedyParodyFantasyHarem


The World God Only Knows får..


      


Tre Nyan-cat's utav fem c:


OM NI UNDRAR VARFÖR JAG TAR SÅ DÅLIGA BETYG SÅ ÄR DET INTE DÅLIGT D:

JAG BEDÖMMER HELT ÄRLIGT OKEJOKEJ FAST JAG SUGER PÅ ATT BEDÖMMA SÅ JA D:


Plus att jag gillade K mer än The World God Only knows så den fick tre och inte fyra om ni undrar.

Det är inte så att de här anime serierna är dåliga, det är bara jag som suger på att bedömma c:


Ja, Det är tre anime serier då o:

Orkar inte skriva mer o.o

HOPPAS ATT DET HÄR INLÄGGET INTE BLEV FÖR LÅNGT D:


MEN JA, KOLLA IN DE HÄR ANIME SERIERNA OM NI TROR ATT DET ÄR NÅGRA SOM NI KOMMER ATT GILLA OCH DET HOPPAS JAG C:


  


.

Av MangaLover - 3 januari 2013 17:09

 



HEJ IGEN JA, HÄR ÄR DAGENS VIDEO C:

Om jag ska vara ärlig så lyssnar jag inte på Girls Generation så mycket men ja o:

Alltså, den här låten.. Hmmm.. Vissa delar gillar jag och vissa andra inte.. Fast även om jag inte gillar några delar så förstår jag vad låten handlar om tror jag o:


Jag tror den handlar om hur snabbt en tjejs beetende ändras när hon är med en kille? o:

I början tror jag att det är avundjuka och sen hur glad hon är att hon är med honom och att han är den perfekta.

Men sen när de är i samma peruker så tror jag att det är att en tjejs hjärta krossas lika lätt typ och att hon vill tillbaka till när hon var glad.


ALLTSÅ JAG HAR SÄKERT JÄTTE FEL MEN JA, VET INTE HUR JAG SKA FÖRKLARA D:

Tror att det är något i den stilen, även fast jag inte förstår ett ord av vad de säger xD


Men ja, c:

Jag gör ett annat inlägg nu så ja c:

  


Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards