mspzelda

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av MangaLover - 19 januari 2013 20:58

HERREGUD, JAG SPELADE LITE POKEMON EMERALD BARA FÖR ATT JAG HADE TRÅKGIT SÅ LETADE JAG EFTER FEEBAS OCH SÅ HELT PLÖTSLIG KOM EN LEVEL 40 LATIAS UPP FRÅN INGENSTANS?

JAG TÄNKTE BYTA POKEMON FÖR ATT DEN JAG HADE JUST DÅ VAR FÖR STARK OCH SKULLE DÖDA DEN OCH SÅ FLÖG DEN IVÄG :C


MEN SERIÖST HUR FAN!? LIKSOM 1% CHANS ATT MAN SER DEN SÅ KOMMER DEN UPP FRÅN INGENSTANS? JAG GRÅTER ÄR SÅ JÄVLA GLAD ÄVEN FAST JAG INTE FÅNGADE DEN.

NU SKA JAG BARA VÄNTA TILLS BÄREN VÄXT OCH SÅ KAN JAG FÖRSÖKA FÅ EN MILOTIC



Random gif på Mikto för han er smex och awesome ok asgkasjhfasiofkas ♥.


  

Av MangaLover - 19 januari 2013 17:29

Okej dag 1 Favorit Pokemon!

Okej, min favorit pokemon är en starter men jag tar inte den c:

Tar en ikke starter för att det finns en dag där man ska ta sin favorit starter så ja..


Okej min favorit pokemon ( SOM INTE ÄR STARTER )

Är..

Milotic! c:



Det tog mig trehundra år att försöka fatta hur en sånn här:


( Feebas )


Kunde bli en Milotic o.o

Kommer ihåg när min brorsa berättade det för mig när jag var liten och han hjälpte mig att få en Milotic c:

Fast jag glömmde bort det och för några dagar sen så kollade jag på lite yt videos och det kom upp hur man får en milotic från ingenstans så ja c:


SKA NOG GÅ OCH FÅNGA EN FRICKING FEEBAS NU C:

SÅ..


  

Av MangaLover - 19 januari 2013 17:25

Ja, nu ska jag göra en 30 Days of pokemon och försöka se hur mycket jag kommer ihåg c:


Day 01: Favourite Pokemon
Day 02: Least favourite Pokemon 
Day 03: Favourite starter Pokemon 
Day 04: Favourite Eeeveelution 
Day 05: Favourite legendary Pokemon 
Day 06: Most terrifying Pokemon 
Day 07: Most adorable Pokemon 
Day 08: Most amusing Pokemon 
Day 09: Favourite Pokemon type 
Day 10: Least favourite Pokemon type 
Day 11: Favourite new Pokemon from Black & White 
Day 12: Favourite Pokemon attack or move 
Day 13: If you lived in the Pokemon world, what would you be? 
Day 14: If you were a gym leader, what would be your specialty? 
Day 15: Favourite region in the Pokemon world 
Day 16: If you could live anywhere in the Pokemon world, where would it be? 
Day 17: If you could be any Pokemon, what would you be? 
Day 18: Favourite Gym Leader 
Day 19: Favourite Elite 4 member/Champion 
Day 20: Favourite Pokemon Professor 
Day 21: Favourite Pokemon bad guys 
Day 22: Favourite Rival 
Day 23: A Pokemon which reminds you of a friend 
Day 24: A Pokemon you’d find useful in real-life 
Day 25: A Pokemon based on your favourite animal 
Day 26: A Pokemon that is your favourite colour 
Day 27: Favourite Pokemon game 
Day 28: What did you nickname your rival? 
Day 29: Favourite Pokemon tune or song 
Day 30: Most nostalgic element of Pokemon

 

Ursäkta för att det är på engelska men ja o:

Kommer skriva de på svenska när jag gör inläggen c:

 

MEN JA, Nu börjar vi c:

 

 

  

Av MangaLover - 19 januari 2013 14:16

 


4 000 000 BROS? HERREGUD DET ÄR JU JÄTTE MYCKET 8D

+ ATT PEWDS ÄR MED I TOP 10 MEST PRENUMMENERADE KANALERNA PÅ YOUTUBE? HUR AWESOME ÄR INTE DET?


Skulle laggt upp det här igår men jag orkade inte ;A;

Var jätte trött så ja.. AJA, JAG MINNS ATT JAG BLEV EN BRO NÄR PEWDS HADE RUNT 300 000 PRENUMENANTER ELLER NÅGOT OCH NU HAR HAN 4 000 000? YEEEEEEEEEEEEEEE GRATTISGRATTIS


Tror att jag ska skriva ett inlägg om en anime serie snart o:

VILKEN ANIMER SERIE? JA DET ÄR HEMLIGT C:


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards