mspzelda

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av MangaLover - 6 januari 2013 15:42

JAG FICK REDA PÅ ATT DET KOMMER KOMMA EN SÄSONG 2 AV K 8D!

DEN KOMMER KOMMA 4 OKTOBER, KANSKE INTE JUST NU MEN JAG ÄR JÄTTE GLAD!

Men jag hoppas att man kommer få se Mikoto eller mer av Homura även fast ja.. :c


Aja jag fick en fråga c:

 

Tack för de fina kompälämängerna c:

Nu blev det många ä. MEN IAF

Ja, jag alltså

Kanske ibland, eller inte direkt såhär liksom säger vad jag vill o.o

Men när jag flummar med mina bambinor ( kompisar xD ) i skolan så kan jag kanske.. ja owo..

Bli så som jag skriver.


( Känner mig dålig för det dåliga svaret ) .. WELL I SUCK.

Jag suger på att förklara, WOW KAN INTE ENS FÖRKLARA HUR JAG ÄR IRL Owo


Men iaf, nu pratar mamma med morfar på skype så ja ;3


  


Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards