mspzelda

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av MangaLover - 15 januari 2013 19:16

HEJHEJ C:


IDAG..

Har jag varit i skolan c:

Ja, I skolan. Ni vet där man måste vara i flera timmar och lyssna på lärare som pratar i tre timmar.


Ja,men ja, idag hade vi syslöjd ;A; ..

JAG GILLAR SYSLÖJD MEN ALLTSÅ.. VÅR SYSLÖJDS LÄRARE PRATAR I 60 MIN SERIÖST


HON PRATADE I 70 MIN IDAG, I'M NOT KIDDING :C


Vi har en 80 minuters lektion och hon pratar jätte länge så vi får ungefär 20 min på oss att jobba.. Så blir hon sur när man inte hinner göra färdigt något innan skolavslutningen o.o

JAG KAN INTE VARA DEN ENDA SOM HAR EN LÄRARE SOM PRATAR JÄTTE MYCKET :C

LOVAR ATT NI OCKSÅ HAR DET, DET ÄR SJUKT STÖRIGT..


Men ja, jag har inte så mycket att skriva om idag c:

För idag var en tråkig dag, alla dagar är tråkiga utom fredagar, lördagar och söndagar tycker iaf jag o:


Ååh nu längtar jag tills fredag *-*

NEJ JAG LÄNGTAR TILLS PÅSK

FÖR DÅ FÅR VI LOV C:



Aja..

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards