mspzelda

Alla inlägg under januari 2012

Av MangaLover - 30 januari 2012 19:00

Kolla vad jag köpte från redblod00's Loppis idag 8D 

 

 

Allt det där 8D förutom det som det är svart för -.o'' Det vill jag inte visa  

Iaf... det var sjukt mycket 8D ! Ska köpa två hår också  ! Ni borde kolla hennes loppisar! Jätte fina kläder osv  

Aja här kommer en bild jag ritade med Didi för ngra dagar sen  

    

Jag är mango XD ! Jag ritade den fula rosen och didi det söta monsteret ♥w♥

 Juste.. förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men skolan har ju börjat osvosv och på helgerna är jag lat -.o'' .. okej jag är lat hela tiden men ja.. Så jag pallar inte blogga :c.. Sry <3 Men ska försöka så mycket jag kan!

BÄÄJJ BÄJJ ÄPPEELPÄJJ, SOM DIDI BRUKAR SÄGA 8D ! ♥

Av MangaLover - 21 januari 2012 23:28
  Avslöja ALDRIG ditt mobilnummer
VAD SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
ÖÖÖ
AWWWWWWW
Me : owo
Kira98: ÄLSKAR DEN LÅÅKEN
Kira98: O3O
Me : hihiihhihihihihihi taaak
Kira98: THHI c:
Me : tak min kåsa ♥
Kira98: ♥
Me : ASÅ JAK VVIL HA DEN FÄSBÅK MED MÅVISTARPLANEEY
Me : VARFÅR DET INTE GÅ
Me : JAK VIL BJUDA IN VENER SÅ JAK FÅR STARCÅINS
Kira98: o.o
Me : FAKK DEM JUST NU >:(
Me : FAKK DEEEEM
Kira98: o3o
Me : FAAAAAAAAAAAAAAKK DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM
Me : hihihih
Kira98: o.o
Me : HAHAHA NEJ MEN
Me : X'3
Kira98: HAHA
Me : HAHAHA
Me : jak ska fakka dåm nu.
Me : brb
Kira98: HAHAHAH
Me : hahaha
Me : HAHAHA
Me : ***Å JAK VIL GÅ
Me : TIL APELIKA DEN TIONEN
Me : MEN
Me : DEN VBARA
Me : venta kommer inte ihåg vad det stog
Me : Säker surfning stöds inte
Applikationen stöder inte säker surfning (HTTPS) ännu. Läs mer
Me : MEN ***Å DET GÅR AINTE
Me : JAK SKA SLÅ DÅM
Me : JAK SKA DA DÅM
Me : TA DÅM
Me : JAK SKA TA DÅMS FAMILJE
Me : JAK SKA GÅRA KAOZ MED DÅM
Kira98: O.O
Kira98: HAHAHA INEZ
Me : JAK SKA FAKKA DÅM
Me : I RÅMPA
Me : :C
Me : >:cc
Me : ye
Me : och så var mitt tal slut
Me : ' fätt awesåme påse '
Me : HAHAHA
Kira98: HAHA
Av MangaLover - 20 januari 2012 23:24

 

så fint owo men jag vet inte om jag ska köpa.. Asså ser ni det vita? vid ögonen? Det får ögonen att likna .. typ manga ögon på långt håll owo ♥ ME GUUSTAA nej men! xD Venne om jag ska köpa eller inte.. får tänka på saken x'3

Av MangaLover - 20 januari 2012 18:42

Hejsan x) Nu ska jag visa hur jag gör header och tar bild för er som undrar!

Först gör du en artbook med kläder, pose och humör du vill ha på header [ OBS! ARTBOOKEN SKA VARA VIT! ]

,Och tar bild! För er som inte vet hur man gör det så visar jag knapparna du trycker på ( Tangentbordet )

Sry för den suddiga bilden men hoppas ni ser! Det där är tangentbordet på en acer dator [ Som jag har ] men ni hittar säkert det på eran dator hoppas jag (: ( Kolla google lr ngt om du inte ser de eller ngt )


Gå in på paint och klistra in bilden du tog. Markera runt din gubbe [ Eller asså.. markera din gubbe xD bara den ] Och kopiera! Sen klistrar du in den och då borde det se ut så där. [ kolla där uppe xD ] Spara bilden i din dator och gå in på Pixlr.com

  

Tryck på; OPEN PHOTO EDITOR

Sen kommer det komma upp en sida där det står; SKAPA EN NY BILD ( Och lite andra saker ) Men tryck på; SKAPA EN NY BILD! Sen, om du kollar bilden där uppe så står det bredd, höjd osv! Så kommer det se ut för er också! Tryck inte på '' OK '' Utan ändra bredden till 950 ! Höjden ska vara 600 så låt det vara!

Då blir det sådär! Du ska dra kanten [ där min mus är xD ( Misstolka inte -.- ) ] ner o.o typ.. DX asså det kommer inte stå det där med GÖR DEN HÄR VITA RUTAN STÖRRE osvosv men jag la till det så ni skulle fatta bättre x)

 

Haha nu skrev jag ju där XD Men hoppas ni fattar! Börjar göra ont i fingrarna -.o'

   

Och när du har klickat så borde det se ut så här x) OBS, Kommer tyvärr inte säga mina hemliga knep här >8D! 

 

Sen klickar du på Arkiv -> Öppna Bild  och sen klickar du på bilden du vill ha x) Och sen öppna xD

Sen kommer din gubbe upp ( asså den vi sparade i början xD )

Ja sen ser ni den ljus blåa fyrkanten? ja den jag har tryckt på.. Ja du markerar din gubbe och sen kopierar du C: Hoppas att ni ser på bilden o.o

        

Sen så klistrar du in det vi just kopierade och flyttar det! Hoppas att ni ser vad jag håller på med o.o Det e bara att kommentera om du inte fattar ngt x)

Sen tar du trollspööt och trycker på det vita! Sen tar du bort det genom att trycka på delete knappen asså.. den du suddar med när du ska ta bort ngt du skrivit -.o' pallar snart inte skriva mer XD

Sen så tar du bort allt vitt från håret osv.. som ni ser är det inte samma bakrundsfärg osv men jag råkade stänga ner sidan -.-

Mwhhiihih är sååå kluummpiiig

Och ja.. jag har inte tagit bort allt vitt från håret o.o men jag pallar inte just nu ._. är så trött owo

Sen gör du som jag gjort på bilden o.o

Och det är klart 8DDD sen är det bara att spara bilden i din dator!

imorgon visar jag hur jag gör med texten, stickers och kanske ngra hemliga saker ^^ ♥

Kommentera om du inte fattar ngt! Så svarar jag c: GE MIG GÄRNAAA AUTOOS PÅÅ MSSPPP JAAG VILL TILL LVL 9 O.O snart där XD kanske 24.000 fame kvar c: ♥




Av MangaLover - 17 januari 2012 21:33

Kolla här

VAR ÄR HAN? HAN KANSKE ÄR MED NGN ANNAN? WHO KNOOOWZZ? nej men Dom har gjort slut! Det måste vara Logan som gjort slut eftersom när man kollar Kissy's Vgd ruta ser man; Logan ♥ owo..

JAG HAR INTE FIXAT MED BILDEN! KOLLA SJ PÅ MSP SÅ FÅR NI SE D:< 

Av MangaLover - 17 januari 2012 19:16

Hennavarv ska upp i lvl men det är typ bara jag som ger autos :c Kan ngn av er hjälpa mig? Hon måste upp i lvl! Hon har kämpat som fan för att komma upp i lvl! Plzz ge henne en auto  

Hon skulle bli super glad! (: ♥ 


 

Av MangaLover - 15 januari 2012 21:32

här är den ^w^

Hoppas att hon blev nöjd     

Av MangaLover - 15 januari 2012 19:24

Här är den   Blev super nöjd! Hoppas att hon blev x'3 ♥

 

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards