mspzelda

Alla inlägg under juli 2012

Av MangaLover - 31 juli 2012 22:39

                                         

  

Av MangaLover - 31 juli 2012 18:49

SKOLA OM TYP 3 VECKOR FAHK D8

Majs vad inte najs >_>


Här kommer en random bild

 

Igga chatten ^

Okej nu kommer ingen göra det e.e

Men iaaaaaaf

Jag veti nte vad jag ska skriva o3o

Men alltså wow :c

vill inte tillbaka till skolan D8<

Aja här kommer en random video

JA VET NI!? UBERHAXORNOVA FICK 1.000.000 SUBS KLOCKAN TYP.. 2 I SVENSK TID NGT JAÖFASFA

Ja, Ja, Ja, Ja, Ja, ALLTSÅ JAG OCH MAMMA HADE BESTÄMMT ATT VI SKULLE KOLLA PÅ MADAGASKAR ELLER VAD DEN HETER 3 OCH SEN SÅ BARA GICK DET INTE :CCCCCC

Men iaf försöker skaffa ngt coolt till bloggen o3o

Men jajaja

  


Av MangaLover - 30 juli 2012 21:17

 

o3o

äter isglass så det är lite svårt att skriva ;___;

alltså.. har inget att skriva o3o

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Ska kolla in Curry's blogg bara x3

så..   

bloggar imorrn o3o har tid då 

så jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaa...

  

Av MangaLover - 29 juli 2012 23:03

Vet ni vem VenusAngelic är? Sök på youtube så ser ni owo'' FÖRST TYCKTE JAG ATT HON VAR JÄÄTTTEEEEEEEEEEEEEE SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT AFSFJOASFJAOSÖ

Men sen såg jag en video av xiaorishu, en jätte bra youtuber,

Okej det är om Venus's mamma men iaf o3o..

Jag ja, D:

Men ja, Venus är fortfarande söt ;__;

MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAA   

Jag tror det var allt o3o.. Blogg mer imorrn c:

  

Av MangaLover - 28 juli 2012 17:42

 

Orkade inte rita mer o3o.. och jag vart för lat för att ta bort lagret under så ja, det blåa är det där.. uhm saken c8

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL.

Men iaf nu ska jag spela tfm D:

OMFG KÄNNER MIG SOM EN SÅNN DÄR SOM SKRIVER VAD DOM SKA GÖRA HELA TIDEN   

Men iaf jag vill få 10000 ost på tfm innan sommarlovet är slut D:

SÅ...

  

Av MangaLover - 28 juli 2012 16:56

WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE C:

Headern vart inte så jobbig men bakgrunden fick jag rage på e_e

MEN IAF, JAG TYCKER IAF ATT JAG ÄR SMART C8

FÖR VET NI, JAG KAN JU INTE RITA PÅ PAINT TOOL SAI, SÅ JAG BÖRJADE RITA PÅ PIXLR.COM IGÅR OCH DET GICK JU BRA C:

Testade göra ögon och det gick bra o3o..

För man kan ju lägga in lager och sånt c8

Men iaf nu vill jag rita c:

Bloggar senare, och lägger upp det jag orkar

  

Av MangaLover - 28 juli 2012 01:12

 

 

Har fler men pallar inte lägga in alla   

YEEEEEEEEEEEAH C8

Men iaf jag ska göra en ny header förlåt men D:

Och jag tror inte att min msp gubbe kommer vara med D:

Jag vill göra en ny blogg E_________________E

MEN DÅ MÅSTE JAG FIXA OM ALLT OCH ALLT OCH ALLT D:

Men iaf jag håller på att rita Rainbow Dash på paint owo går ju jätte bra owo'' 

Alltså paint är lättare än paint tool SAI just sayin' D:

För på paint finns det så fina saker, hjärtan och grejor c8

Men ja.. Paint Tool SAI var fööööööööööööör svårt för mig D:

Nöjer mig med paint c8

Iaf ska fixa header imorrn för jag tror inte jag hinner det nu D:

Aja ska rita på paint nu   

  


Av MangaLover - 27 juli 2012 17:57

Kommer ngn ihåg när pewdie spelade Ao Oni? c:

Aja nu spelar han iaf ett liknande spel c:

Det finns en part 1 men jag vart för lat för att leta upp den owo''

Men iaf det är ganska roligt c:

Älskade när PewDie spelade Ao Oni det vart jete fent

Men seriöst tycker det där är läskigare än amnesia o3o.. Ib alltså ni tror säkert att jag är sjuk ihuvudet men seriöst så jävla högt ljust jag bah: akfhasopöfnasoikjfopaskfpoaskfpas och sen hör man ju pewdie skrika i bakgrunden också e_e

Men iaf... o3o bloggar senare, ska rita Rainbow dash på paint XD

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards