mspzelda

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av MangaLover - 13 juli 2012 16:18

 

Alltså själv tycker jag att jag skriver som en åsna c8

men tack iaf xD

Btw, kolla Pewdie's face..

 

HAHAH XDD

Fint face c8

Hmm.. Jag hann inte kolla på K-on igår :c

Jag spelade tfm och alltså.. Börjar bli lite irriterad .__.

Jag får kommentarer och folk undrar på msp också, vad det där mus spelet heter fortfarande. Alltså jag har skrivit det minst 10 gånger på bloggen och allt e_e

Så vi tar om det där c:

Jag spelade TRANSFORMICE Igår och då blev det lite sent så jag skulle gå och lägga mig e__e

Aja, Jag bloggar senare c:

  

Av MangaLover - 13 juli 2012 01:58

TVÅ FRÅGOR! WIEEHUUUUUUUW

 

Tack Cocacola 8D! Nu blev jaa glad c8

Och nu Swosh, Tack för att du tycker så 8D!! * Suger på att besvara frågor eller vad det heter * Men Ja jag har haft två fiskar c: Men dom dog.. så njaa D:

Men jag kan rita dom ngn gång HÄHÄHÄHÄ så får ni se xD

Okej här kommer några bilder c:

 

Det vart bara dom D: ..

Men hmm.. Jag vill börja rita mer ,__; Men det är nästan ingen som vill rita med mig Flockdraw ;_______;

Jag vet! 8D

Imorrn kan jag skriva in en flockdraw-server-sak och så får ni som läser min blogg komma 8D

VI KAN HA PARTYYYYYYYYYYYY WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 8DDD

Aja här komme en bra låt c8

Älskar K-on <3 Jätte bra anime ju :3 Trodde inte den skulle vara så bra o-o Den är ju jätte rolig och jag älskar Yui xD ♥

Tror det vart allt :3 Nu ska jag köra tfm med the awesome pros ;__;

Aja ..

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards