mspzelda

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av MangaLover - 11 juli 2012 15:34

BILDERPOWEEEEEEEEEEEEEEER~~

 

Jag ritade med några från msp tror jag :3 Jag ritade gubbe ndär uppe owo.. ASSÅ DEN FAILADE PEWDIE ;__;

Men det var för att jag körde tfm medans jag ritade och ville inte missa något där så ja.. BTW KOLLA HUR FINT ALLA RITAR! UTOM JAG! KOLLA LILLEN O3O HON ÄR JU TYP KONSTNÄR JU XD

Aja tfms bilder c:

Bilderna som är i survivor var på natten e.e

Jag hade tänkt att ta en jätte fin bild där vi hade party men Sinfla förstörde allt ;__;

HAHAH NI ÄR STALKER C8< nejmen owo..

TROLLET LÄRDE MIG LAGGA UPP TFM C8< NU BRUKAR VI GÖRA  DET HELA TIDEN AHAHA JEEE

Det var dom :3

Igga chatten om ni vill owo Speciellt den där vi dog av skratt xD

Aja jag tror att det var allt för idag :3 eftersom jag inte bloggade igår D:

Förlåt för det mne jag ska blogga mycket idag och jaaa xD

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards