mspzelda

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av MangaLover - 21 juli 2012 19:20

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH

NÄR JAG KOLLAR PÅ DEN SÅ SÅSÅSÅSSÅÅS SÅÅÅÅÅS 

DÅ ALLTSÅ DÅ TÄNKER JAG PÅ MIN BARNDOM <3

Ofc att man gör det owo

Men jag missade många eftersom jag inte orkade mer ;__;

det fanns massor av fler jag kunde lägga till men jag är lat

 

Jag tror att många av er känner igen några c:

Aja jag tycker den blev ganska stökig men waaaaaaaa

jag menar, jag är också en stökig person c:

så den passar ÄHÄHÄHÄHÄ

Men vissa av dom är inte så gammla owo

Aja jag såg iaf klart Uta no prince-sama igår :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Jag är ledsen. MEN NU KAN JAG JU SE K-ON FILMEN WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Och seen så nu så kom jag på att jag inte kollat klart hela k-on owo

OCH JUST!! SHUGO CHARA :<

Men shugo chara party eller vad den heter är ju inte så lång o3o.. njaaaaaaaaaaaa

Kollar nog klart K-on först c:

AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NU SKA JAG LÄSA NÅGRA BLOGGAR OCH ÄTA FIN VANILJ GLASS NAMNAMNAM! MEN CHOKLAD SÅS OCH KORSSADE KAKOR PÅ owo

Aja tror det vart allt c:

bloggar sen, btw inlägget om mina favorit anime serier och manga serier kommer snart okok

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards