mspzelda

Alla inlägg under oktober 2012

.

Av MangaLover - 29 oktober 2012 23:09

 


Hoppas ingen blir rädd för thumbnail-saken owo..

AJA, GEM-KODERNA KOMMER UPP SNART C:


  

Av MangaLover - 28 oktober 2012 20:28

 


VIDEOKLIPPET VAR DET JAG OCH NÅGRA ANDRA FÖRESLOG 8D


 

FETT AWESOME ATT HAN TOG MED DEN, DET VAR JÄTTE MÅNGA SOM FÖRESLOG DEN HAHA

ÄLSKAR HANS SKRATT


IAF, KOLLA KLIPPET 8DD

  


Av MangaLover - 28 oktober 2012 15:33

HEJHEJ, NU HAR JAG FIXAT TILL LÄNKEN TILL OURWORLD PÅ BLOGGEN C:

OM DU BLÄDDRAR NER KOMMER DU ATT SE:

 


Om du klickar på bilden, med en gubbe på ( Det är jag på ourworld o.o )

Så får du en liten present skickade eller något när du blir medlem på sidan c:


Jag och Kira har spelat Ourworld länge nu och det är absolut inget virus, enligt mitt virusskydd så ni behöver inte oroa er c:

Ourworld är ett MMO-spel där du är en gubbe och går runt och fixar vänner! Det är jätte kul och det finns massor av spel c:


På Ourworld betalar du med Coins och Gems. Gems får folk som är vip men det finns några knep för att få det även fast man inte är vip c:

För Gems kan man få jätte fina saker och allt jag har på mig har jag köpt för Gems! Men ja, Jag kommer faktiskt att börja skriva om Ourworld lite mer på bloggen och jag kommer lägga upp lite Kuponger till att få Gems c:


Ena sättet att få Gems är att du klickar på 

 

GET MORE- rutan i spelet c:

Sen kommer det här att komma upp:

 

Sen kollar du bara på dessa videos och får gems c:


Men det finns ett annat sätt c:


Okej, Varje vecka har Ourworld en GEM-CODE

För Facebook och Ja, annat o.o


Men ja, nu ska jag visa hur du connectar till Facebook.

Okej, när du är inne på spelet så står det  Account Upgrade på sidan,

du håller musen över det och sen kommer rulla ner lite saker, sen trycker du på User Settings c:


Okej, när du har gjort det så kommer det att komma upp en vit ruta med massor av text.

På toppen av den kommer det stå

                              User Settings           Email Settings       Sharing

Du ska trycka på Sharings, och då kommer det här upp. Sen trycker du på Connect ( OPS DETTA FUNGERAR INTE OM DU ÄR INNE VIA SPELA.SE DU MÅSTE VARA INNE FRÅN DEN RIKTIGA HEMSIDAN )


 


Ja, och då kommer det upp att du ska logga in på Facebook, så du skriver bara in din Email och lösenord, sen loggar du in


  


När du är klar så kommer det att se ut såhär:

 


Kolla, Nu är du connectad till facebook 8D! Och de kommer inte att hacka dig xD!

Ja, men iaf, Gå in på Facebook och sök på Ourworld i sökrutan


 



Tryck på Ourworld, den första som kommer upp c:

Och då kommer du komma in till spelet via facebook c: !


Men nu ska jag visa hur du får Gems c:

Okej, nu när du är inne via facebook ska du gå in på User Settings igen, Det som finns under Account Upgrade c:


 


Då kommer ju den där vita sidan med massor av text upp igen o: !

Men denna gång ska du inte trycka på Sharings

Utan på User Settings c:


 


När du bläddrar ner den vita sidan med Text kommer det komma en liten ruta där det står


'' Got a Coupon? '' Och sen en liten sök-sak-ruta och Submit och lite text c:

I den där skrivar rutan ska du skriva in Koden : 

8094-5FE7-94DF-DBA0

Ja,

 

Sen klickar du på Submit och då kommer det att komma upp att du har fått 10 Gems c:

Men jag hade redan använt den så ja owo..

 

Och sen kan du få 10 gems till genom att gå till Email Settings

 

Du ska nu Bocka av den där saken jag har Ringat in c:

Men, om du redan hade bockat av det här när du gjorde din gubbe på Ourworld så kan du hoppa över det där ^

 

Men iaf, Tillbaka till User Settings och bläddra ner tills den lilla rutan kommer igen.

 

Denna gång ska du skriva in Koden:

4297-5614-3AE0-0ADD

 

Ja, Sen klickar du på Submit och då får du 10 gems c:

Sammanlagt blir det ju 20 gems och mer om du kollar på videos varje dag c:

 

Dessa koder kommer bara att fungera idag, efter det går de bort. Men jag kommer att göra en ny Menyavdelning där jag skriver Två koder varje vecka. 

Dessa koder fungerar bara i en vecka, sen kommer det nya. Så idag är sista dagen för dessa koder, så passa på c:

 

Imorrn lägger jag upp de andra koderna.

 

IAF TILLBAKA TILL ROLIG BLOGGNING C:

HÄR KOMMER NÅGRA BILDER FRÅN THE CREATURES LIVESTREAM C:

 

 

 

HAHA NOVA ÄR UTKLÄDD TILL SHEMAN XD

 

 

 

HAHA DE HAR 24 TIMMARS HALLOWEEN LIVESTREAM DÄR DE KLÄR UT SIG OCH SPELAR LÄSKIGA SPEL C:

 

 

 

 


Ja, det var allt c:

Hoppas att ni är nöjda med ett långt inlägg xD!

  



Av MangaLover - 27 oktober 2012 18:25

 


JEEEEEEEEEEE

BTW, VAD TYCKS OM DEN NYA- DAGENS VIDEO- BILDEN?  CCCC:


Blev nöjd o.o


Men ja, det var allt

  

Av MangaLover - 27 oktober 2012 17:31

HEEEEEEEEEEEEJ

IDAG SÅ HÄNDE DET NÅGOT MED INTERNET OCH NI VET VAD DET BETYDER???? PAINT TAJMM C:


Så jag ritade det här o.o

     

JÄTTE STORA ÖGON MEN IAF o.o

Och det var med paint ;A;


MEN JAAAAAAA,

VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA owo..

DAGENS VIDEO UPPE SNART C:

  

.

Av MangaLover - 27 oktober 2012 01:51

 


HAHA


  

Av MangaLover - 27 oktober 2012 01:33

HEJ HEJ HE JEHE JEH EJHE J


Har precis gjort ny header som ni ser owo

Failade, men orkar inte göra en ny :c

Tog typ bara 30 min oAo..

MEN IAF, MITT STORA PROV IDAG GICK BRA C:

MEN HÄR KOMMER EN BILD OCH EN GIF


 


BARREEELLSS DDD:<

I FREEEKIIIN' KNEW IT!


 


HAHAHAHA VIDEON TILL GIF-BILDEN-SAKEN KOMMER SNART C:

SKA BARA PÅ TOA




Toa 

 

 

 


Ok back owo.


MEN IAF, JAG MÅSTE FIXA SÅ ATT ALLT PASSAR MED HEADERN :C

MEN DET GÖR JAG IMORRN e.e

IAF..

  



.

Av MangaLover - 25 oktober 2012 18:10

 


Naawh owo

Men jag tänker inte sminka mig så e.e


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards