mspzelda

Alla inlägg den 5 oktober 2012

.

Av MangaLover - 5 oktober 2012 23:07

 


HAHA DAFUQ, LMAO

  

Av MangaLover - 5 oktober 2012 17:49

HEEEEEEJ I'M BACK.

Iaf, nu ska jag skriva om min dag c:

Om någon nu orkar läsa.

Okej, Idag hade vi prov och jag hade inte tränat eftersom att jag inte hade min bok men jag klarade allt iaf owo..

Men ja, idag hade vi musik och jag och min kompis vart helt flummgalna så vi jävlades med killen som satt framför oss XD

Vi tog på hans hår hela tiden ( vet inte varför men jag rör alltid hans hår varje gång jag ser honom xD ) ja men vi har precis fått en ny musik lärare eftersom den vi hade innan vart gravid och ska snart föda, så vi körde Så ska det låta bara på skoj xD

HELA KLASSEN SKREEEEEEEEEEEEEEK SOM FAAN OCH JAG OCH MIN KOMPIS STOG OCH DANSADE DÄR LÄNGST BAKOM. Asså det som är roligt är att musik är vår sista lektion på fredagar och vi har haft gympa innan så alla är trötta och skriker och flummar owo..

Men iaf, i skolan fick vi chicken nuggets och det var ganska gott ;3

Sen köpte jag kebab när jag vart påväg hem eftersom mamma skulle komma sent sä ja owo..

IMORRN MÅSTE JAG KÖPA MER GODIS OCH COLA TILL BUNNY BUST 2 AFHASIOFSOP

AJA SKA GÖRA ETT DAGENS VIDEO INLÄGG SNART C:

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards