Inlägg publicerade under kategorin Anime
Okej jag tänkte skriva om My Teen Romantic Comedy SNAFU för jag har inget att göra. Eller jo, men jag måste blogga.
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru handlar om Hikigaya Hachiman, en antisocial gymnasieelev som inte har några vänner eller en flickvän. Men en dag tvigar en lärare Hachiman att gå med i volontärtjänst-klubben, där han möter skolans snyggaste tjej, Yukinoshita Yukino. Serien fortsätter då Yukino och Hachiman hjälper vonoltärtjänst-klubbens '' kunder '' och möter nya personer.
Genres - Comedy, Romance, School
Karaktärer
Hikigaya Hachiman
Hachiman är den manliga hvudpersonen i serien, och går i klass 2F. Hans mest framträdande drag är hans '' döda fisk-ögon".
Yukinoshita Yukino
Yukino går i klass 2J och är ledaren för gruppen. Hon är från en rik familj, smart och vacker.
Yuigahama Yui
Yui är en glad och utåtriktad tjej som är klubbens första kund då hon ber dom att hjälpa henne baka kakor för '' en viss person ''.
Betyg
Tre nyan-cat's utav fem nyan-cat's!
Det var en bra serie att följa under våren men jag vet inte om jag skulle orka titta på den på en hel dag.
Den var iaf rolig men fortfarande inte kolla om-värdig wat.
Aja, det var allt.
Ok, nu tänkte jag skriva om mina favorit endings den här säsongen.
5. Genei wo Kakeru Taiyou
Jag vet inte varför, men jag hatade den här låten första gången jag hörde den men nu har den fastnat i mitt huvud.
4. Free!
Jag skrattar fortfarande lika mycket som när jag hörde den för första gången. WHAT THE FRICK IS GOING ON? OMGGADHJAHA
RIN SLUTA SLÖSA VATTEN OCH NAGISA SLUTA VARA SÅ SÖT.
3. Shingeki no Kyojin Ed 2
Fast i mitt huvud.
2. Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
Hur kan man inte gilla den?
1. Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation
VET NI VEM DET ÄR SOM SJUNGER? DET ÄR FRICKING SORARU OMG JAG LOVAR JAG BÖRJADE SKRIKA NÄR JAG HÖRDE DEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN. OCH INTE BARA DET, LÅTEN ÄR SÅ BRA ATT JAG KAN INTE BYE
Förlåt för att jag inte har skrivit något inlägg på hundra år men ja..
AJA NU TÄNKTE JAG SKRIVA OM MINA FAVORIT OPENINGS DEN HÄR SÄSONGEN. DET FINNS JÄTTE MÅNGA SOM ÄR BRA SÅ DET VAR GANSKA SVÅRT ATT BARA VÄLJA UT FEM STYCKEN.
5. Shingeki no Kyojin Op 2
Okej, första gången jag hörde den så tänkte jag '' Dafuq? '' men nu har den fastnat i mitt huvud.
Tyskan låter jätte roligt så ja.
4. Blood Lad
Alltså, det var så hemskt för mig att bara lägga den som nummer fyra.. DEN ÄR SÅ BRA!
3. Kamisama no Inai Nichiyoubi
DEN HÄR LÅTEN HAR VARIT FAST I MITT HUVUD SEN JAG SÅG FÖRSTA EPISODEN. VARFÖR ÄR DEN SÅ BRA!?
2. Genei wo Kakeru Taiyou
FAST. I. MITT. HUVUD. BYE.
1. Servant x Service
DÅLIG KVALITÉ, FÖRLÅT, MEN JAG HITTADE INGEN ANNAN.
Aja, den här låten.. DEN HÄR JÄVLA LÅTEN... DEN GÖR MIG SÅ GLAD ATT JAG HOPPAR RUNT OCH JAG VET INTE VAD.
Aja det här är mina favorit openings den här säsongen.
Några honorable mentions - Kiniro Mosaic och Dangan Ronpa.
Aja, jag kommer nog göra ett inlägg med mina favorit endings den här säsongen också.
Okej, nu har jag börjat titta på tre anime serier till o.o
Den första heter Love Lab.
Den andra heter Gin no Saji.
Och den tredje heter Servant x Service.
Aja, jag vet inte vilken jag gillar mest och gillar minst. Alla är lika bra c:
Jag skyller på tumblr som får mig att titta på mer och mer anime serier.
Aja, min favorit karaktär måste nog vara Hasebe från Servant x Service.
Han är så rolig.
AJA DET VAR ALLT.
Hej igen. Ja, hej. Ok. SÅ JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ NÅGRA DAGAR TROR JAG MEN DET ÄR FÖR ATT JAG INTE MÅR SÅ BRA.
Men jag ska försöka att blogga mer.
Aja, för några veckor sen så skrev jag att inlägg om alla anime serier som jag skulle följa under sommaren.
Det var typ 8 stycken men nu har jag börjat titta på två till.
Den första heter Kamisama no Inai Nichiyoubi.
Den andra heter Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
Den första, Kamisama no Inai Nichiyoubi är jätte bra och jag kommer verkligen försöka se klart den.
Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui, däremot var inte lika bra som jag hade förväntat mig.
Jag funderar på att släppa den om episode 3 eller 4 inte är bra.
Aja, av de som jag hade skrivit om innan så är det bara Fantasista doll som jag funderar på att släppa. Alla andra kommer jag nog försöka se klart.
Jag tänkte skriva om en anime serie lite snabbt. ( Det här kommer säkert ta en halvtimme men idgaf. )
Okej, Daily Lives of High School Boys är en anime om tre stycken gymnasiekillar och vad dom gör under sina vardagar.
That's it.
Genres - Comedy, School, Shounen, Slice of Life
Karaktärer
Tadakuni
En av huvudkaraktärerna som har en lillasyster som är starkare än honom och hans kompisar.
Hidenori Tabata
Han är glasögon-killen i gruppen som oftast får de andra killarna involverad i hans planer.
Yoshitake Tanaka
Den blonda huvudkaraktären som oftast går med i Hidenoris galna planer.
Betyg
Fyra och en halv Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's!
Det här var seriöst en av dom roligaste ( om inte roligaste ) anime serierna jag har sett i hela mitt liv. Jag började titta på Nichijou innan jag tittade på Danshi Koukousei no Nichijou och jag kan lungt säga att den här var mycket roligare. Jag kunde seriöst inte sluta skratta ibland och jag var tvungen att pausea ( wat ) ibland för att det var så roligt.
Jag rekommenderar den här till er som gillar komedier.
Jag tänkte skriva om vilka anime serier som jag kommer följa nu under sommaren.
1. Brothers Conflict
Jag har hört mycket om den här anime serien, och även fast alla killar inte har världens finaste design så ger jag den nog en chans.
2. Fantasista Doll
3. Free!
Varför skulle jag inte vilja kolla på den här? HAR NI SETT HUR DOM TAR AV SIG TRÖJORNA I TRAILERN?
4. Genei wo Kakeru Taiyou
Jag älskar stilen.
5. Blood Lad
6. Kiniro Mosaic
7. Makai Ouji: Devils and Realist
Jag vet inte.
8. DANGAN RONPA - THE ANIMATION
JAG LÄNGTAR JAG LÄNGTAR OK BYE.
KOLLA PÅ KIYOTAKA OCH JUNKO JAG KAN INTE JAG LÄNGTAR OK BBEFUKAF
OCH CELESTIA OCH KIRIGIRI OCH SAKURA OCH ALLA OK BYE.
OCH LEON
Okej nu tänkte jag skriva om alla vår-anime-serier wat som jag har följt c:
Den första anime serien jag började titta på var Uta no prince-sama 2000%.
Jag gillade den första säsongen så mycket att jag kände för att titta på andra.
Betyg:
Fyra och en halv Nyan cat's utav fem Nyan-cat's.
Sen började jag titta på Karneval.
Betyg:
Fyra och en halv Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.
Efter det så började jag titta på Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.
Betyg:
Fyra Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.
Sen började jag titta på Hentai Ouji to Warawanai Neko.
Betyg:
Tre och en halv Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.
Efter det började jag att titta på Haiyore Nyaruko-san W.
Betyg:
Tre Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.
Sen började jag att titta på Shingeki no Kyojin.
Betyg:
Fem Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's! ( Även fast serien är pågående. )
Och sen Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai. ( Andra säsongen )
Betyg:
Tre och en halv Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.
Ja det var nog allt c:
Alla var jätte bra och jag rekommendrar många av dem.
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 |
3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | |||
9 |
10 |
11 | 12 | 13 |
14 | 15 |
|||
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 | 22 | |||
23 | 24 |
25 |
26 |
27 | 28 | 29 |
|||
30 |
|||||||||
|
STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.