mspzelda

Alla inlägg under juni 2013

Av MangaLover - 30 juni 2013 17:38

Okej nu tänkte jag skriva om alla vår-anime-serier wat som jag har följt c:


Den första anime serien jag började titta på var Uta no prince-sama 2000%.

Jag gillade den första säsongen så mycket att jag kände för att titta på andra.   


Betyg:

 

Fyra och en halv Nyan cat's utav fem Nyan-cat's.

Sen började jag titta på Karneval.   

Betyg:

  

Fyra och en halv Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.

Efter det så började jag titta på Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.   

Betyg:

Fyra Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.

Sen började jag titta på Hentai Ouji to Warawanai Neko.  

Betyg:

  

Tre och en halv Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.

Efter det började jag att titta på Haiyore Nyaruko-san W.   


Betyg:

 

Tre Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.

Sen började jag att titta på Shingeki no Kyojin.       

Betyg:

 

Fem Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's! ( Även fast serien är pågående. )

Och sen Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai. ( Andra säsongen )   

Betyg:

       

Tre och en halv Nyan-cat's utav fem Nyan-cat's.


Ja det var nog allt c:

Alla var jätte bra och jag rekommendrar många av dem.

 

  

Av MangaLover - 29 juni 2013 02:11

SISTA AVSNITTET ' CRIES '


KOMMER SAKNA DEN HÄR SERIEN SÅ MYCKET D:

Aja, Gareki x Yogi all day oK


  

Av MangaLover - 27 juni 2013 18:13

okEJ. DET DÄR VAR SÅ JÄVLA KONSTIGT VARFÖR BLEV ALLA NAKNA OCH DANSADE I SPACE?

Nejmen ASGHJAKGDSHAFASFA KOMMER SAKNA UTA NO PRINCE-SAMA SÅ MYCKET.


Hoppas att det blir en säsong 3, även fast det inte är någon need för det men dom gav så många hints till att det ska bli en..

AJA, DEN HÄR VECKAN ÄR VECKAN DÅ TYP ALLA SPRING SEASON ANIME SERIER AVSLUTAS ;A;

Men sen kommer Free och DangAN RONPA JAG KAN INTE VÄNTA OMG NÄSTA VECKA.


Ok hejdå nu ska jag försöka lungna ner mig.

  

Av MangaLover - 26 juni 2013 20:47

 


PEWDS ÄR DEN TREDJE MEST PRENUMENERADE PÅ YOUTUBE.


När hände det o.o

Okej, om jag ska vara ärlig.. Jag kollar inte på många videos som pewds lägger upp längre men yäyäyäää.


Jag kollar mest på RoosterTeeth, Nova ( Och typ alla från the creature hub ) och ImmortalHD. Aja det var allt.

  

  

Av MangaLover - 26 juni 2013 15:42

För två veckor sedan, ( tror jag ), såg jag klart Kimi ni todoke och den var så bra att jag började gråta när jag såg de två första avsnitten..

Aja, nu tänkte jag skriva om den.


Handling

 

Kuronuma Sawako, kallad Sadako av sina klasskamrater för sin likhet till spök-flickan från The Ring, har alltid varit fruktad och missförstådd på grund av sitt utseende. Det sprids rykten om att Sawako kan se spöken och förbanna människor. Men trots hennes framträdanden, så är hon en söt och snäll flicka som vill vara vänner med alla och vara omtyckt av alla. När hennes idol, den populära pojken Kazehaya, börjar prata med henne förändras allt. Hon finner sig i en ny värld. Hon får vänner och börjar prata med olika människor, och hon kan inte tacka Kazehaya tillräckligt för att han har gett henne dessa möjligheter. Sakta börjar Sawako och Kazehaya bli mer än vänner och Sawako lär känna mer människor.


Genres - RomanceSchoolShoujo


Karaktärer

 

Kuronuma Sawako

Sawako Kuronuma

Sawako är en blyg men ändå ärlig tjej som vill få vänner. Hon tror oftast att saker och ting är ett missförstånd.


Kazehaya Shouta

Shouta Kazehaya

Kazehaya är Sawakos utåtriktad och vänliga klasskamrat. Han är så populär att mer än hälften av alla tjejer som gick i samma högstadie som honom följde med honom till samma gymnasium.


Yano Ayane

Ayane Yano

Ayane är en nära vän till Sawako. Hon är den mogna i gruppen med en pojkvän som går i högskola och har flera hål i öronen.


Yoshida Chizuru

Chizuru Yoshida

Chizuru är en annan vän till Sawako och är pojkflickan i gruppen.


Betyg

 


 

FEM NYAN CAT'S UTAN FEM NYAN-CAT'S!

Det här var en av de bästa anime serierna jag har sett, även fast Säsong 2 får tre och en halv nyan cat's utav fem nyan cat's så var säsong 1 iallafall jättebra.

Jag rekommendarar den här till alla som vill ha något jättebra att titta på när man inte har något att göra.

  

Av MangaLover - 26 juni 2013 03:10

Jag ritade Sonia idag c:

 

Jag blev nöjd men det hände något med min pressure-knapp-sak så jag kunde inte fixa linearten..    

Aja nu ska jag gå och lägga mig.   


  

Av MangaLover - 25 juni 2013 21:20

Här kommer stuff från tumblr för jag har inget att skriva om. 


themythsofsinnoh:♡ by おわたっこYour posture completely doesn’t match what you’re saying…

DR*LOG

 

when you try to type something in the search bar and it does the thing

image

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards