mspzelda

Alla inlägg under september 2012

Av MangaLover - 30 september 2012 14:02

JAG FICK EN SPECIELL HÄLSNING AV KIRA SOM NYLIGEN BLEV VIP PÅ MSP 8D

 

BLEV JÄÄTTEEEEE GLAAAAAAAD BEHÖVER VÄRKLIGEN FAME 8D

Men jag är för lat för att göra Artbooks och filmer e.e

Har inte ätit frukost ;__;... Vaknade klockan typ.. 12 så ja D:

MEN MAMMA GÖR FRUKOST FÖR MIG JUST NU WIEEEEE, PANNKAKOOOR 8D

Men iaf, vet inte vad jag ska blogga om owo

VILL RITA MEN JAG SUGER PÅ DET SÅ JA.

Men iaf,

Vi ska ha ett till prov nästa vecka =D

TREVLIGT.

  


.

Av MangaLover - 29 september 2012 20:52

 


Gumi är en av mina favorit Vocaloids ^-^! Även fast jag gillar alla men ja owo..

Okej här är min lista:

1. Seeu

2. Gumi

3. Miku

4. Len

Och sen Teto, men hon är en UTAUloid o3o..

Och sen VY2 (Yuma) c:

MEN IAFFFFFFFFFFFFFFFFFFF DET VAR ALLT, FUNDERAR PÅ EN HEADER TILL HALLOWEEN C:

MEN JA NU TAR DET SLUT 

  

Av MangaLover - 29 september 2012 20:44

JAG GJORDE EN GUBBE PÅ ETT SPEL SEN FIXADE JAG BAKGRUNDEN OCH SÅHÄR BLEV DET:

 

GINGER MEN IAF owo.. Alltså det ska föreställa en tjej som liknar en pumpkin... owo.. ALLTSÅ VAD ÄR PUMPKIN PÅ SVENSKA HAR HJÄRLSLÄPP AFASHFOAISJ.. google translate vänta

PUMPA, EN PUMPA. HON SKA FÖRESTÄLLA EN PUMPA FAST MÄNNISKA C:

Passar ju bra till Halloween som är snart :3

VÄNTA NÄR ÄR HALLOWEEN MÅSTE GOOGLA ;__;

HAR ALLTID KUNNAT DET, HALLOWEEN ÄR JU MIN FAVORIT-SAK-GREJ :CC

31 Oktober ok.  KUNDE DET, SÄGER VI.

Men iaf dagens video kommer upp snart c:

  

.

Av MangaLover - 28 september 2012 21:09

 


Två Youtubers som jag elskar såm faen.

Nejmen iaf, Nova och Sp00n =D!!!!

WIEEEEEEEEEEE ALLTSÅ NI KANSKE BLIR LITE RÄDDA I BÖRJAN FÖR SP00N LÅTER ROLIGT MEN IAF, OM NI INTE GILLAR BLOD ELLER SVORDOMAR SÅ SKA NI INTE KOLLA D8<!!

Ajabaja ok.

Men iaf, de dog iaf på en bana och så ja, skojar de runt lite.

O3o.. NU SKA JAG KOLLA PÅ NÅGOT RANDOM

  

.

Av MangaLover - 27 september 2012 19:45

 


YEEEEEEEEAH MER SIMS TRES MED PEWDIE 8D

Visade jag den första delen? o3o.. venne men nu ska jag på toa för jag har hållit mig i ahfdishfafasjfa823r238ru9 år för att skriva det här inlägget och jag borde nog sluta skriva nu innan jag kissar på mig iadjfoasjfoasf

  

Av MangaLover - 27 september 2012 18:43

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAH PROV IMORRN OCH JAG TROR ATT JAG KAN ALLT!

JÄTTE GLAAAAAAAD CCC:

Alltså när vi har prov och jag tror att jag inte kan allt ( som jag gör hela tiden utan den här gången ) så får jag alltid alla rätt owo.. eller 1 :c

Seriöst, när jag var liten grät jag när vi hade läxförhör och jag fick 1 fel jag bah: Men.. men.. =(((((( *SADFÄJS*


Men iaf, Nu har jag tränat så vi får se hur det går owo..

IMORRN ÄR DET FREEEEEEDAAAAAAAAG HEHEHEHEHHHEHHEHEHEHE eller vad han nu säger o3o..

MEN SERIÖST ÄR TAGGAD SOM FAN 8D

HOPPAS ATT ALLT INTE FÖRSVINNER NÄR JAG SOVER =D

Nejmen, det dåliga med imorgon är att jag ska redovisa och jag hatar redovisninger för det suger. :c

Jag när vi ska redovisa:


Lärare: Din tur =)

Jag: M-men alltså.. någon.. kan gå före.. mig * HEHEHEHEH NERVÖS SOM IN I HELVETE FACE*

Alla i klassen: HEEJJAA HEJJJAA HEEJJAAEHJJJAEAHJJAAA KOM IGEN NUUUUUUUUU YEEEEEEEE

Jag: Men.. s-seriöst =(.. det där.. gör det inte bättre..

Klassen: * ROPA HÖGRE *

Jag: MENVADFANÄRERTPROBLEM =( * går upp och ska redovisa *


Senare på redovisningen:

Jag: U-uhm.. A-allt..Alltså-ååå... U-uhm.. H-hömhöm..

* Kolla ner i papper med värsta FIASHFIOAHSIOJASJFAS JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖ!! face. *


Sen går det inte bra c:


SLUT PÅ HISTORIEN OCH SLUT PÅ INLÄGGET HEJÅHÅÅDÅ. Snart kommer dagens video c:

  

.

Av MangaLover - 25 september 2012 20:44

 

YEEEEEEEEEEEEE HAPPY WHEELS

Hahha dör när den där retarded batman låten kommer xD

  

Av MangaLover - 25 september 2012 20:38

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

FICK NYSS REDA PÅ ATT VI SKA HA NÅGON MATTE UPPGIFT KLAR TILLS FREDAG, SPANSKA SAK TILL TORSDAG OCH ENGELSKA SAK TILLS IMORRN. SEN HAR VI NÅGOT STORT PROV PÅ FREDAG, DÖDA MIIIIIIIIIIIG

VÅR MENTOR SA ATT VI INTE SKULLE FÅ SÅ MÅNGA LÄXOR DEN HÄR VECKAN PÅGRUND AV PROVET MEN NEJ. DE ANDRA LÄRARNA SKA HÅLLA PÅ OCH DÖDA MIG ;__:

Juste min No uppgift ska vara klar på torsdag också, jätte trevligt :c


Håller på att öva på engelska glosor som inte var så svårt o3o men ja, och gjort klart lite mer än halva matte häftet ;__;

BAJS MÅSTE TRÄNA SOM FAN PÅ SPANSKA IMORRN :C

OCH JAG MÅSTE FIXA MIN REDOVISNIIIIIIING FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


Herregud ;__;

' delar med mig av min fina vecka för er '

Men iaf, jag kommer inte kunna blogga så mycket tills på fredag när jag kommit hem, fyfan vad skönt det kommer vara att få alla prov klara och ajociasjofijasfiojaspöf


Aja, några dagar kvar :c

Alltså herregud har böcker överallt i mitt rum och jag ligger som en apa med datorn i knät ewe..


TREVLIGTTREVLIGT DET VAR ALLT, DAGENS VIDEO KOMMER SNART~

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards