mspzelda

Alla inlägg under september 2012

Av MangaLover - 15 september 2012 22:05

JHAPWSFAIOÖJSDFIOAJOÖIFASFJSOÖAIJXSOPA VET INTE VILKEN ANIME JAG SKA SE FÖRST

ARCANA FAMIGLIA ELLER KONA NAKA NI HITORI, IMOUTO GA IRU! ? SIJFIOASPHJPFIASJOPFA

Har sett någa episoder av båda men vet inte vilken jag ska se klart först! :c

OCH JAG MÅSTE SE KLART DE SISTA K-ON EPISODERNA OCH FILMEN MED ARGHHH.. Håller på att dö e,e..


Arcana Famiglia:



Kono Naka Ni Hitori, Imouto Ga Iru!:



Ja, Det roliga är att båda har med giftemål att göra x'D

Men jag vet faktiskt inte D:

Borde jag kolla på båda samtidigt? Eller blir det lite svårt? Jag kommer nog bara få några dagar att kolla på anime så ja.. D:

Men ja.. D:

Bahfdalifhjasojfoasi nu ska jag.. göra något e.e

Men jag rekomenderar de här anime serierna c:

Kono Naka Ni Hitori, Imouto Ga Iru kanske är lite.. Ecchi eller om jag nu kan säga det e.e

Men ja den är bra c:

Ja, nu har jag inget att skriva så hejåhåsmåkråkoråmedmångaå:n

  


Av MangaLover - 14 september 2012 17:55

OKEJ SÅ JAAAAAAAAAAAAAAAAAÄÄÖÄÖÄ.

Jag spelade något spel för några dagar sedan när jag väntade på att mamma smikade sig så att vi kunde gå till mina kusiner c:

   

Ja owo.. Man skulle fixa om typ dockor mobba inte men jag tycker att sånna spel är kul c:

Jag vet inte vad jag ska skriva om owo..

JO VI HAR FÅTT EN FETT CHILL LÄRARE I SLÖJD YEEEEAH!!

HAN BRYR SIG INTE OM NÅGON INTE JOBBAR OCH HAN BLIR ALDRIG SUR 8D

Vår förra var jätte nogran med att vi gjorde allt, och jag snackar om träslöjd nu c:

Själv så hatar jag träslöjd men med honom som lärare blir det nog någon ändring på det 8D

Vi får ha jätte hög musik på lektionerna, vilket alla tycker är GRYYYYMMMMTTT 8DD

Ja, men ja owo.. vet inte vad jag ska skriva mer så ja xD

Bloggar senare eller imorrn om jag får tid c:

  

Av MangaLover - 11 september 2012 19:06

   

moar GIFS here!  moar GIFS here!  Follow this blog, for your daily dose of Funny Cute Gifsmoar GIFS here!moar GIFS here!moar GIFS here!moar GIFS here!  

Jag fattar inte hur man fixar en fin tumblr så ja, det får komma hit ist c:

Imorrn har vi den där.. Skoljoggen i min skola. ;__;

Jätte jobbigt, men jag kommer iaf att gå c:

Men det som är så konstigt är att vi ska tillbaka till skolan sen och ha lektion o.o

Liiiteee knasigt det, men ja..

Bloggar mer imorrn c:

Btw, ny header på bloggen om ni inte ser det xD

  


Av MangaLover - 9 september 2012 22:50


.

Av MangaLover - 9 september 2012 16:11

 


Justin har värkligen förändrats!

Innan var jag en '' Belieber '' eller hur jag nu ska förklara. Även fast jag inte hade bilder på honom i hela mitt rum, eller alla hans album och sånt så tyckte jag att han var riktigt bra. Men sen hittade jag andra låtar. Den här låten är ju riktigt bra, även fast jag slutat att lyssna på pop helt! Den får mig att sjunga och jag ska säga att det är inte många låtar som får mig att sjunga c:

Jag tror att jag ska vara lite seriösare nu för jag skriver med caps lock på hela tiden och det blir nog jobbigt att läsa. 

Men det kommer komma oseriösa inlägg i alla fall c:

Jag har ju väldigt bråttom med skolan och sånt just nu, så det är därför det blir caps och korta inlägg men det blir nog någon ändrig på det ^^


Från K-pop till Dubstep sedan Vocaloid och vidare till pop. Wow! Min musiksmak är ju helt konstig, haha.

Men i alla fall, jag tror att det blir allt c:

Är sjuk så ja, orkar inte vara uppe lika sent c:

Men oroa er inte, det blir fler inlägg.


ÅHERRE VAD SERIÖS JAG VAR GAHAH XD MED PUNKT OCH GREJOR C:

  


.

Av MangaLover - 8 september 2012 15:36

 


Alltså först vart jag helt förvirrad men ja o.o

  

Av MangaLover - 8 september 2012 15:22

Ja c: Klockan 12 så kom mamma och bah: KOM DIN BROR HAR HÄMTAT NÅGOT CCCCC:

Jag: Meeeeh, jag orkar inte ;__; 

Mamma: MEN JO KOM NU HAN HAR HÄMTAT NÅGOT

Jag: Okok ' reser mig upp och går med henne '

OCH NÄR JAG ÄR I KÖKET SÅ FINNS DET EN TRÅTA SOM JAG SÅG ATT MAMMA HÄMTADE I TORSDAGS C:

Jag: Men hallå du hämtade ju den här tårtan o.o

Min bror: Men om vi inte sa något så skulle det inte vara någon överaskning, idiot e.e

Jag: MEN MWDKALFJASFÖAFA.

Sen åt vi tårta och såklart så var jag trött och jag blev klar efter alla andra så alla bara lämande mig där och jag bah: :cccccc

Här kommer något owo

 

https://www.youtube.com/watch?v=_bU9F_UQOI4&feature


KLICKA PÅ LÄNKEN DÄR UPPE FÖR ATT SE VIDEON FÖR DET GÅR INTE ATT FIXA IN DEN :C

Jag gillar iaf op 1 & 2 mer men ja. Det var allt c:

  


.

Av MangaLover - 7 september 2012 22:41

 


AHAHA LMAO

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards