mspzelda

Alla inlägg den 21 september 2012

Av MangaLover - 21 september 2012 19:02

HEEEEEEEJ C:

NU BLEV DET SÅ ATT DET INTE BLEV NÅGON REDOVISNING FÖR MIG YAAAY~~ 

Alla hann inte med 8D

Men jag ska göra på måndag >_>...

Menmenmenmen OMG MÅSTE BÖRJA KOLLA PÅ K-ON OCH ARCANA FAMIGLIA SNART ANNARS HINNER JAG INTE DET ;__;

Men jag har inget att blogga om förutom capslock afjaowsdadshjdaskflasöfsa

okej, ska göra dagens video snart eller ja 

njcfasofjdasopfkjasop

VAD SKA JAG SKRIVA FIOAJSJDFOASJFOPDAJSOFÅAS

' PANIK ' 

Okej det var allt =D

NEJ OMG JAG VET VAD JAG SKA BLOGGA OM

idag hade vi bild och eftersom vår skola byggs om så har vi hyrt en lokal, så vår bildsal är inte i samma lokal som där vi har lektioner owo..

Och ja, efter bild har vi idrott och då måste vi springa längre bort för den lokalen eller idrottshallen ligger bort från bildsalen-lokalen-saken. Sen efter idrott har vi musik och då måste vi tillbaka till lokalen där vi har lektioner e.e

Sen så när halva musik lektionen hade gått så kom brandalarmet och det var såklart en övning ;__;

Fyfan vad jag har fått springa runt idag, tur att det var bra vänder e-e..

Iaf,

   

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards