mspzelda

Alla inlägg den 22 september 2012

Av MangaLover - 22 september 2012 20:10

KOLLA PEWDZ KANAL:

 

HOLY MACARONI DÄR ÄR JU NOVA AIFHJASOJFOAS OCH KOLLA PÅ NOVA'S KANAL:

 

DET ÄR PEEEEEEEEEEEWDZZZZZZ

OMGGGGGGG ASSÅ JAG FATTAR INTE, VARFÖR ÄR DET VÄRSTA FANWAR MELLAN DOM? :C

SER NÅGRA NOVA FANS PÅ PEWDZ VIDEO'S SOM SKRIVER ELAKA SAKER OCH NÄR JAG KOLLAR PÅ NOVA'S SÅ SER JAG MYCKET MER HATKOMMENTARER FRÅN BROS?

VAD I HELA FRIDEN :C

DOM ÄR JU KOMPISAAAAAR HALLÅÅÅÅÅÅÅ

PEWDZ OCH NOVA BORDE JU SPELA NÅGOT SPEL TILLSAMANS SÅ DET DÄR DUMMA FANWARET GÅR BORT :C


Om ni inte vet så är Pewdz PewDiePie på Youtube och

Nova är Gefilte Fish och det är värsta fanwar mellan de men de är kompisar :c

Så onödigt att det ska vara så stort fanwar.. ;__;

SKULLE VARA AWESOME OM DE SPELADE NÅGOT SPEL TILLSAMANS SKULLE DÖ DÅ, NOVA OCH PEWDIE HAR VARIT TVÅ PERSONER JAG PRENUMENERAT PÅ SEDAN LÄNGE OCH DE ÄR SÅ AWESOMEEEEEEEE~~


Capslock ftw.

Iaf, Ja, det var typ det o3o.. Btw, behöver SC och Fame på Msp så jag funderar på att göra ngn artbook och film innan jag slutar ;__;


PewDiePie's Kanal: http://www.youtube.com/user/PewDiePie?feature=g-u-u

Nova's Kanal: http://www.youtube.com/user/UberHaxorNova?feature=g-u-u

 

Två helgrymma Youtubers som alltid får mig att skratta. Seriöst, om jag inte hade upptäckt Nova och Pewdie skulle mitt liv varit mycket tråkigare.. Jag pratar om dem jämt i skolan och ja :3

JAG FICK MIN KOMPIS ELLA ATT BLI EN BRO~

 

Gör som jag och Prenumenera på båda så blir det mycket roligare att kolla på folk som spelar spel ^^

Det kanske är lite svordomar härodär men hallå? Det gör det bara roligare :'3


  

.

Av MangaLover - 22 september 2012 18:56

 


IAFASPFHAIJSJFA SÅ BRARAAAAAAAA

LYSSNA owo


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards