mspzelda

Alla inlägg under september 2012

Av MangaLover - 7 september 2012 22:29

JAMEN JA MEN JA JAG PRATAR MED FANNY PÅ SKYPE. FETT PINSAMT FÖR JAG LÅTER SOM EN AFHOASIJFIOASJFOIAS OCH HON LÅTER JÄÄTTEEEE SÖÖÖTTT ;333333333333333

MEN JAG GJORDE EN BILD owo

Vet inte vad jag fjorde o.o JAG BAH: TADAAAAAAAAH: HÄR ÄR NÅGOT.

Men jag ska blogga lite mer om jag hinner för vi hade maasssooor av läxor den här veckan :c

men jag hoppas att det inte är lika många nästa vecka owo

men ska försöka hinna med några dagens video inlägg iaf 

MEN JAAAAAAAAAAAAAA.. HAR INTE SÅ MYCKET ATT SKRIVA UTOM ATT JAG OCH FANNY FYLLER ÅR SNART C: OM NÅGON TIMME MEN JA.

Det var typ allt  men ja nu ska jag prata vidare för det var trevligt. =)

  


.

Av MangaLover - 5 september 2012 18:54

 

Hon är så söt xD

  

Av MangaLover - 5 september 2012 18:34

Svarar på några frågor owo


1. Favorit anime? Mirai nikki eller K-on

2. Favorit manga? UHM.. TROR DET ÄR D.N ANGEL DEN VART TREVLIG

3. Favorit opening? Tror det är Mirai Nikki op 1 eller uhm.. venne jo det får vara den

4. Yaoi eller Yuri? YAOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII <3333333333333

5. ÄR DU EN ÅSNA? Ja jag är en åsna c:

6. Om du fick välja ett land att bo i, vilket land skulle du valt? JAPAN FTW ELLER SYD KOREA

7. Favorit youtuber? Jag har många men uhm, Pewdiepie, UberHaxorNova och Sp00nerism (TheCampingTree) MEN MÅNGA FLER

8. Favorit djur? PANDA ELLER KOALA ELLER APA C: OCH ISBJÖRN DOM ÄR OCKSÅ SÖTA

9. Vad åt du senast? Glass owo.......................

10. Vem skrattade du med senast? Ella och Happy c: ( Kompisar i skolan och ja, min kompis heter Happy FETT AWESOME, HEJ HAPPY OM DU LÄSER DET HÄR :'D ) Eller jag tror det var Ella och Happy o.o inte säker..


DET VAR ALLT NU SKA JAG GÖRA EN AV Q21384902384023 LÄXOR TILLS FREDAG OCH SEN ÄR DET MIN FÖDELSEDAAAAAAG WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Här kommer en fen bild

 

LOOK AT THAT CUTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ♥

Aja nu ska jag göra läxa :c

  

Av MangaLover - 4 september 2012 16:40

Jag fyller år på lördag o.o

WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EE JAG ÄLSKAR TÅÅÅRTAA C:

Men iaf, ja jag fyller år och jag önskar mig en rit-platta :c

önskar mig mer men mest en ritplatta ;__;.. och ett till par Converse, även fast jag har 4 par ;__;

Och mer c:

MENJAAAAAAAA MEST AV ALLT, TRÅTA C:

MEN MAMMA JOBBAR PÅ LÖRDAG SÅ JAG VET INTE OM DET BLIR NÅGON TÅRTA :C

ISF FÅR JAG VÄNTA TILLS KLOCKAN 11 ;__;

och jag tror att jag ska köpa jordgubbar på tfm 2400 st owo..

AJA DET VAR ALLT

SÅÅHÅÅÅ

  

.

Av MangaLover - 2 september 2012 16:41

 


  


Av MangaLover - 2 september 2012 01:49

Nejmeen hejsan c:

Tror inte att någon läser min blogg vid den här tiden ( TROR INTE ATT NÅGON LÄSER MIN BLOGG ÖVERHUVUDTAGET :'C Nejmen xD.. ) Jomen ja jag höll på att leka runt lite i skönhetssalongen på msp och då blev det såhär:

 

Alltså jag vet inte om jag ska köpa :c.. Kostar bara 600 sc men iaf.. Men det passar ju mina stilar, för jag orkar inte tänka på färgerna owo.. Tar bara någon jag gillar och bryr mig inte om klänningen är blå e.e

Men ja, VARFÖR JAG SÅ LUGN? AFFJSKFSOPAKFOASKF MÅSTE ÄNDRA MIG :c

NEJMEN ALLTSÅ JOMEN JA..

jamenja

Vet ni, det blev inte någon 500 besökare den här månaden :c... ' sadface '

MEN WHO CARES, INTE JAG IAF JEHÄHÄÄHGHGHÄGÖHÄSÖ nejmen.. uhm. :c

Känner mig lite ledsen över det men det gör inget :3 493 är jätte mycket ju! Helt otroligt att jag får runt 400 varje månad. Tack alla som kollar in min blogg ^Q^ STORT TACK TILL ER~

Men jag borde ta mer bilder på när jag spelar, right? owo

Seriöst borde ta bloggandet på allvar, folk kollar in min blogg och tror att det ska vara något typ:  '' Hej allihopa! Idag har jag shoppat kläder :) '' HAHAH XD Nejmen ja c:

SKA BÖRJA ATT ORKA BLOGGA MERA! NU ORKAR INGEN LÄSA MER SÅ,

  

.

Av MangaLover - 1 september 2012 18:43

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards