mspzelda

Alla inlägg under oktober 2012

Av MangaLover - 14 oktober 2012 17:19

Flockdrawade lite med ekera :3

 


Ja, man ser nog vilken som är vilken xD Jag blev nöjd men det blev slarvigt :s Alltså, värsta vita sakerna överallt :c

AJAAAAAAAAAAAAAA, BTW SPELADE NÅGRA SPEL PÅ SPELA.SE OCH SEN SÅG JAG DET HÄR:

 

VÄRSTA TROLLFACET JU LMAO JAJAJAHSAFHLASHFAH SERIÖST

JA MEN NU MÅSTE JAG PÅ TOA


OCH NU ÄR JAG TILLBAKA

MEN JA, JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA owo

Jag har prov nästa vecka så jag måste nog träna ;__;

Men ja, det var typ allt owo

  


Av MangaLover - 12 oktober 2012 18:04

RANDOM RUBRIK, MEN I'M BAAAAAAAAAAACK C:

AGAIN.

Iaf har kört Happy wheels och tog lite bilder owo


     

AHAHHAHA FINA BILDER ELLER HUR? C:

BTW, VARJE GÅNG JAG SKA SNURRA PÅ HJULET SER DET ALLTID UT SÅHÄR:

 

ALLTSÅ FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

MITT VIP TAR SLUT SNART OCKSÅ :C

AJA, IDAG SÅ KOM VI TIDIGT TILL MUSIKEN  EFTERSOM VI HADE ORGENTERING OCH VI BLEV KLARA FORT C:


Men ja, vår nya lärare fick typ rage på oss o.o Eller hela klassen då men ja e.e

alla som hade musik och dans profil hade haft honom innan och de bah: ja men han är snäll =D

Och sen var han ganska otrevlig :c

Även fast vi skrek, om man gjorde ett litet ljud medans han pratade blev han sur ;__;

Men ja owo..

Vet inte vad jag ska skriva

VILL SE MADAGASKAAR 3 :C

FÅR BE MIN BROR ATT LADDA NER DEN owo

AJA DET VAR ALLT 

  


Av MangaLover - 10 oktober 2012 17:52

 


PEWDIE FTW♥

  

.

Av MangaLover - 9 oktober 2012 21:25

 


NR2 owo, åååååååh, älskar Pewdie och Cry *-*

  


.

Av MangaLover - 9 oktober 2012 17:05

 


=D

  

Av MangaLover - 9 oktober 2012 16:58

ALLTSÅ JAG LOVAR ALLTID ATT JAG SKA BLOGGA MEN JAG ORKAR INTE :c

ÄR JÄTTE TRÖTT VARJE DAG, TACK VAR DET SKOLAN OCH DET KÄNNS SOM OM JAG INTE ORKAR GÖRA NÅGOT LÄNGRE.

AOJFPSAJFOA VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA.


Okej, så ja, vi hade slöjd idag och som vanligt satt jag och mina kompisar på rumpan och skrek c:

ajfskfospakpfaskpf vad ska jag skrivaaaaaa...

JA, OCH JA, OCH JAA, JAA..

Ja, men ja..


JAG SKRIVER MER IMORRN, JAG LOVAAAAR DD:

HAR ENGELSKA PROV IMORRN SÅ JA.

MÅSTE TRÄNA, TRÄNAAAAAAA

  

.

Av MangaLover - 8 oktober 2012 21:29

 

BUNNT BUST 2 PART 1 YEEEEEEEEEEEEEEEAY

  

.

Av MangaLover - 7 oktober 2012 02:27

 

Jag vet inte vad jag ska skriva

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards