mspzelda

Alla inlägg under oktober 2012

Av MangaLover - 25 oktober 2012 18:08

INGEN BLOGGNING PÅ LÄNGE, MEN FÖRLÅT D:

Behöver träna på mitt prov tills imorrn D:


Stort prov ;A;

Men har gjort kort owo..

INTE TILL ATT FUSKA, DET ÄR TILL ATT TRÄNA OK


Men iaf, imorrn har vi ju musik som sista lektion 8D YAAAAAAAAY

PARTYYYYYYYYY


Men iaf, jag kommer blogga imorrn lovar c:

Det blir ett dagens video inlägg idag, men inte mer tror jag o:


  

.

Av MangaLover - 21 oktober 2012 20:23

 


HAHAH HON ÄR SÅ JEFFLA AWESOMEEE


  

.

Av MangaLover - 20 oktober 2012 15:45

 


AFLJSH HAHAHA


  

Av MangaLover - 19 oktober 2012 19:16

ALLTSÅ HERREGUD, PÅ TFM ÄR DET HALLOWEEN EVENT OCH JAG VILL FÅ ALLA SAKER MEN FÖR ATT FÅ ALLA SAKER MÅSTE MAN VINNA 3 BANOR OCH DE BANORNA KOMMER TYP ALDRIG SÅ OM MAN DÖR SÅ KOMMER DE TIDIGARE SÅ JAG GJORDE ETT RUM SOM HETTE


vanilladieorbanplease


Ja ni ser? Men gissa vad folk INTE gjorde.

SERIÖST INGEN DOG DET VAR BARA JAG, KIRRUSAN, KIRA OCH NÅGRA ANDRA SNÄLLA PERSONER, INTE BARA FRÅN MIN VÄNLISTA UTAN FOLK JAG INTE KÄNDE

MEN SEN FANNS DET FOLK SOM.. ( Tänker inte nämna namnet på bloggen men det börjar på L och slutar på O. )

MEN JA, OCH DE SATT OCH HÖLL PÅ. SERIÖST JAG VISSTE ATT FOLK KUNDE SVENSKA SÅ JAG SKREV PÅ SVENSKA OCH ENGELSKA MEN DE HÖLL FORTFANRADE PÅ!??!?!


Nu har jag fått ut min ilska c:

Här är iaf en bild från Tfm

 

Ja. owo

MEN IAAAAAAFFFFFFFF

DET ÄR ETT VÄLDIGT BRA TEMA PÅ MSP, K-POP TEMA ELLER SNARARE GANGNAM STYLE TEMA C:

Jag har inget emot Gangnam style, lyssnar på den minst 3 gånger om dagen men det är lite taskigt att det heter '' K-pop tema '' när det är Gangnam style kläder och animeringar?

Liksom, det finns fler artister och band? D:

SOM 2NE1 ELLER BIG BANG

ELLER KANSKE SUPER JUNIOR?

ELLER WONDER GIRLS!?


Och en Gangnam style animering heter tillochmed '' The K-pop dance '' o.o

MEN IAF

NU SKA VI.....

PÅ TOA




( Toa )

 

 

 

 


Och nu är vi tbx

JAG VET INTE VAD JAG SKA BLOGGA OM SÅ, HEJDÅ

  

.

Av MangaLover - 18 oktober 2012 19:03

 


Pewdie sjunger så bra!?! 8D

  

Av MangaLover - 17 oktober 2012 18:04

HEJ IEGN

VILKEN FIN STAVNING MEN JA C:

IGEN.

Men iaf, jag har tydligen prov nästa vecka, ett STOOOORT prov, så jag måste träna c:

Men jag vet inte hur så ja.. :c

Vår lärare sa att vi skulle få våra papper idag men vi fick inget :c

bajssssss, får plugga konstigt då o.o

AJA

JAG ÄR PÅ G MED EN NY HEADEEEEER C:

Halloween header o.o men behöver bilder så ja c:

Men alltså, vet inte vad jag ska skriva o-o

AJAAAAAAAAAAA

DET VAR ALLT, DAGENS VIDEO KOMMER UPP SNART C:

OCH KANSKE BILDER FRÅN OURWORLD OM KIRA VILL SPELA C:

  

Av MangaLover - 15 oktober 2012 16:38

 


Mina öron dör av den här underbara saken ♥

Så.. vackert

:'))))

  

Av MangaLover - 14 oktober 2012 17:36

 

PEWDIE FICK EN CRY MASK <3 OCH EN LITE SAK <3

D'NAAAAAAAAAAAAAAW

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards