mspzelda

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av MangaLover - 19 juli 2012 20:44

här kommer bilder

   

 

 

 

C8

Det har varit jätte kul idag c8

För kira är tbx och jag och yodat satt och spelade upp awesome låtar i tribe huset c:

men det blir ingen top 10 anime/manga serier idag :<

sry men jag vill bara ta det lite lungt idag :< MEN IMORGON HOPPAS JAG ATT JAG KAN C:

KAY? ;__;

Aja det var nog allt o3o..

BTW DET KOMMER EN SPECIELL ÖVERASKNING C:

( Så snart jag är klar med den e.e )

Av MangaLover - 19 juli 2012 15:34

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

MSP GJORDE OM MENY SAKEN IGEN D:

OCH NU FINNS DET DIAMANTER SOM MAN MÅSTE KÖPA

 

ALLTSÅ DET ÄR JU JÄTTE TASKIGT :<

DOM SOM VART VIP INNAN DET HÄR KOM BORDE JU FÅ KANSKE 25 DIAMANTER MEN NEE :<

Jag hatar att jag köpte den där fula jul vip-saken :<!!

För det kommer ju bara finare saker efter ;____________;

Aja nu till något annat..

Ni vet Figga på msp?

Hon den där snälla som inte gör kortfilmer, figga?

Kolla vilka som kommit före henne..

 

GUD VAD BLÄÄÄÄÄ

Det är så sjukt taskigt att Figga ska behöva komma ner i highscores för att hon inte gör Kortfilmer..

BUGÄGTHGÄÖHÄG VAD ELAKT :C

Men iaf kommer göra en lista på mina top 10 Anime serier och ja.. ngra Manga serier också c:

MEN IAF NU MÅSTE MÅSTE MÅSTE JAG SAMLA OST PÅ TFM SÅÅÅ

  

Av MangaLover - 19 juli 2012 01:51

 

Ja.. När jag vaknar ( klockan är 01:53 owo'' ) så kommer jag nog göra en top 10 anime c:

Aja nu ska jag samla ost på tfm

MEN HÄR KOMMER IAF EN JÄTTE BRA LÅT C8

Aj låf it c:

Aja...

WAIT BTW, JAG HÅLLER PÅ MED EN ARTBOOK PÅ MSP C: DEN ÄR KULIG MEN DEN KOMMER NOG BLI KLAR OM 3-5 DAGAR EFTERSOM JAG GÖR NÅGRA BITAR VARJE DAG owo

Men aja det var nog allt..

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards