mspzelda

Alla inlägg under juli 2012

Av MangaLover - 5 juli 2012 23:29

 

Jag blev riktigt nöjd!! Hennes blogg:

http://mspnathalie.bloggplatsen.se/

Man kan ju bara söka för man ser namnet men jag gör det lite lättare genom att bara klicka där o3o..

Aja.. den tog jätteeeeeeee lång tid att göra eftersom jag gjorde massor av fel D: ( Ni ser det där med korten ) Ja... Det tog kanske.. 1 och en halv timma tack var det att jag är så osmart e__e om jag hade tänkt till lite så skulle det nog gått fortare men iaf..

Tror det var allt c:

Av MangaLover - 5 juli 2012 17:43

Jo jag owo.. spelade eller vad man kan säga men aja här kommer bilder c: Det är den där snubben, man ska tänka på en person och sedan svara på frågor och i slutet brukar han oftast veta vem det är e_e MEN JAG VANN ÖVER HONOM NÄR JAG TÄNKTE PÅ KISSIE ( Från msp ) c:< HÄHÄHÄHÄHÄ!!
Aja här kommer bilder c:

Jo först tänkte jag på PewDiePie c:

Och gissa vad..

 

Jag bah: FUUUUUUUUUUUUUUUUU

Och sen tänkte jag på Nova

Och gissa vad e.e

 

JA och sen på trollface c8

 

Och sen forever alone guy

 

Och sen Pikachu

 

Och sen på

 

Och den här frågan:

Kom upp typ 384938205 ggr för jag tog massor av vocaloids o3o..

Aja här kommer mer bildeer 8D

       

VET NI HAN TÄNKTE FEL EN GÅNG ^^ JAG GISSADE PÅ LEN OCH KOLLA VAD:
 

HAHAHA HAN VAR SÄKER OCKSÅ!! PFFFFFFFFFT

Aja sen fattade han efter en fråga :_:

 

Men vet ni vad? ^^ När jag tänkte på IA så hade han fel HÄHÄHÄHÄHÄHÄ Men aja.. tror det vart allt owo

Btw, Om ni vill testa på sjävla så heter sidan http://en.akinator.com/

Det var allt owo.. BTW VRF SKRIVER JAG SÅ HÄR NUDÅ D8 aja..


Av MangaLover - 4 juli 2012 20:28

  

           

       


Det vart typ allt för idag. Kommenteraaaaa mer snällaaa ;__; ♥

Ajaa...


Av MangaLover - 3 juli 2012 20:21

Roliga klipp (:

Hahaha x'D

'' That mutaahfahhkkaa is aa demon ''

HAHAH GUD MIN MAGE X'DDDDDD!!

Den sista är roligast tycker jag c:

Såg den på en tumblr men jaaa..

Jag har inget att blogga om.. så jag tror att det var allt för idag c:

Av MangaLover - 2 juli 2012 14:17

Jag bloggade inte igår och det var för att jag vart lite ledsen >_>.. typ och jag har inget att blogga om.

Aja jag såg iaf klart Shugo Chara ^^

 

IGGA OM JAG INTE KLIPPTE UT OSV MEN JA.. o.o

Och btw, jag började med shugo chara party och i slutet fick man välja ngt av fyra ägg ( Amu's 4 ägg ) och se vad man hade i typ vännskap o_o Och jag valde Dia ^^ Kolla vad jag fick ;__:

 

   

och det vart precis vad jag gjort ^ ;__;

Aja, det var nog allt för idag .. vet inte om jag bloggar lite senare men iaf..



Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards