mspzelda

Alla inlägg under juli 2012

Av MangaLover - 26 juli 2012 20:40

 

Den gjorde jag o.o o3o... O3O.

Men iaf jag vet inte om jag kommer blogga mer idag D: är trött

men iaf, ska fixa den lite mer ngn gång xD

Så...

  

Av MangaLover - 26 juli 2012 16:17

Gud, jag älskar min nya sak på bloggen 8D

Ser ni miku,len,gumi,rin och meiko som följer efter musen? 8D Haha, så awesome! Jag fick det från Neko-chan's tumblr den äger c:

Ni måste kolla in den! Den är jätte gullig och ja, man bara älskar den ^-^


http://mspneko.tumblr.com/

 

^ Ja, klicka på länken över ^

 

Har tänkt att göra en ny header, ja jag vet att jag precis gjorde en men det var bara för att jag inte hade något att göra e_e

Men iaf Kolla in Neko-Chan's tumblr och jag bloggar lite senare c8

Btw, nu får   vara med i slutet men iaf xD

   


Av MangaLover - 25 juli 2012 18:04

             

HÄHÄHÄHÄH MEN IAF VET NI FOKIS HAR FÄRGAT HÅRET OWO SER JÄTTE GULLIGT UT, KOLLA HENNES BLOGG http://fokis.se/



  

Av MangaLover - 25 juli 2012 00:41

Jag vart lat ok

alltså idag men här kommer en bild tror jag

 

 

Fin chatt ^

Men iaf jag vart jätte lat idag osv :c

sov inte så bra.. * sover aldig bra men iaf *

Men iaf jag vill ha mer... owo majs namnamnam det vart gott c8

men nu orkar jag inte skriva mer owo


  

Av MangaLover - 23 juli 2012 17:50

HÄR KOMMER BILDER HÄHÄHÄH

         

Btw, ni som har diamanter kan ju bara köpa->

   

först fame-boostern och sen fame-hjulet saken o.o så får ni ju exta på hjulet c:

eller jag tror att det fungerar o3o

AJA NU SKA JAG SPELA TRANFORMICE OCH FÖR ER SOM UNDRAR PÅ ÄR MINA TOP 10 ANIME/MANGA SERIER I INLÄGGET DÄR UNDER C:

  

Av MangaLover - 23 juli 2012 17:40


                 


Ja, Där var dom c:

Ni kanske tycker det är konstigt att kanske, naruto ligger på 10 plats eller att jag inte har hetalia eller kuroshitsuji med men alltså det här är MIN top 10, nej jag tror inte det är top 10 o.o men.. Ja, det här är några serier jag tycker vart bra och jag rekomenderar eller ja, men om ni är känsliga för blod och sånt så rekomenderar jag inte Mirai Nikki och Majin tantei nougami neuro c:

Okej, Jag hoppas att ni gillade det c:

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW JAG KÄNNER MIG FETT SEERIÖS KOLLA HUR JAG SKREV :<

THAT IS NOT GOOD. Men iaf JAAAAAAAAAAAAAA Jag hoppas iaf att ni kollar in några av dom c8

Men alltså man ser nog på bilderna hur anime/manga serien är c:

Men inte på Uta no prince-sama tror jag o.o ja men den handlar typ om 6 killar som gillar 1 tjej och sen går dom i ngn musik-skola och sen tillslut bildar dom ett band c:

OJ NU SKREV JAG LITE FÖR MYCKET OM DET MEN JA C:

Aja kolla in ngn av anime/manga serierna för jag tycker att alla är jätte bra c:

Det vart nog allt, nu gör jag ett nytt inlägg och skriver om ngt annat e_e såå...

  

Av MangaLover - 22 juli 2012 18:11

TRANSFORMICE BILDBOMBBBBBBBBB

 

   

   

Fast det där vart ingen bildbomd jöh :<

Men vi säger det ÄHHÄHÄHÄ

Aja nu ska jag faktiskt fixa med mina top 10 anime serier c8

hoppas vi

  

Av MangaLover - 22 juli 2012 16:24

  

GRATTIS FLOWER OCH WOLLY ATT NI HAR DIAMANTER OCH FÖR ATT NI FICK FAME FRÅN FAME-HJULET c:

MEN SERIÖST BLIR ARG NU JAG TÄNKER INTE SLÖSA TYP 400 KR BARA FÖR DIAMANTER OCH SC ;__;

JAG BLIR SÅ SUR VARFÖR FICK INTE DOM SOM KÖPT VIP INNAN NÅGOT? AOPFAJOFPJASÄPFKASPKF ÄCKEL MSP :<

NI TÄNKER BARA PÅ PENGAR ;__;

Okej det gör jag också men ja schhhh

Aja ska göra mina top 10 anime serier snart c:

SÅ KOLLA HMHMHMHMHMH

owo

BTW, LULEO'S NYA SMEKNAMN ÄR LULLETÅ XD

Fint namn va? xD

  


Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards