mspzelda

Alla inlägg under juli 2012

Av MangaLover - 17 juli 2012 20:13

 

fin curry c8

fina fina curry c8

namnamnam

Nejmen xD

JA

HÄR KOMMER EN BLD

 

Jag håller på att fixa den där c: cutiemark ska vara >_> <_<

DET FRÅ NI INTE VETA HÄHÄHÄH Aja

sen blev jag klar med färgerna

 

Och ändrade henne lite owo..

AJA NU SKA JAG JOBBA PÅ HENNE SÅÅÅ...


  

  

Av MangaLover - 17 juli 2012 02:12

 

JAG FICK HELA MIN ÖNSKELISTA AV JUSTIN100 OCH DET HÄR ÄR ANDRA GÅNGEN FIAOFHPAWSÖFJPAWROAKJÖDOPKASOKPFDASOPFKAOPS D:>

  

Av MangaLover - 16 juli 2012 21:38

 

Jag är Yui-Chan o3o.. Och jag ritade för min för att den vart så ful ÄHÄHÄHÄHÄH

Aja jag tror det var det owo..

HÄR KOMMER VIDEO

WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

SP00N FTW c:

Aja tror det vart allt för idaaaaaaaag owo

NEJ BTW KOLLA PÅ BILDEN UNDER! JAG SATT FAST I EN TFM MAP owo

 

Jag är Ussagiee owo den som sitter fast i fjärilen AJA DET VAR ALLT C:


Av MangaLover - 16 juli 2012 19:11

TAKE A LÅÅK AT DIS SHÄT C8

 

 

Jag svarar på alla nu o3o

Okej,

1. Jag bloggar faktiskt nu.

2. owo.. dafuq?

3. Allså jag fattade inte D: Hur man gör print-screen-saken eller? owo För ja, JAG HAR REDAN GJORT DET HALLÅ D8

4. Ja ofc c:

5. Jag har faktiskt gjort den själv.. Men hjälp av några saker :< några bilder..

Aja NU VILL JAG RITA PÅ FLÅÅCKÄÄDRAW C:

SÅ OM NI VILL JOINA...

Vänta ska bara fråga om någon vill rita med mig owo

Aja här kommer en bild owo

 

LIKADANA FÄJS YAAY o3o!!

Aja jag gör ett nytt inlägg så fort jag börjat rita c: okok

så får ni länken så kolla noga på bloggen nuokokokokokokok

  


Av MangaLover - 15 juli 2012 19:57

Här kommer en bild från när jag och viiiov ritade igår 8D

Hähähähä c:

Och nu fick jag en kommentar ->

 

Ja jag ska blogga mer då c8

Men då får ni kommentera mer som jag sa.. för annars vet jag inte vad jag ska blogga om o_o

Vill ni ha mer bilder eller? c:

Ja då vet jag att när jag spelar spel så ska jag ta bild hähähä

Aja... Nu ska jag spela TRANSFORMICE sååå...

  

Av MangaLover - 15 juli 2012 15:20

GUUUD DOM BÅDA TILLSAMMMAANS ♥

Kolla inte om ni inte vill höra massor av svordomar.. Snälla D:

För dom svär jätte jätte jätte jätte mycket .. Så kolla inte om du inte känner för det OwO.. För det där är bara 1 video xD

Men gud, HAHA DOM HÅLLER PÅ MED SAMMA BANA I TYP 10 MIN XD NEJ! MER JU!

Ja men ja c:

Ja.. Jag vill ha mer kommentarer :< är du en snel hest och kommenterar? c8

Aja...

  

Av MangaLover - 14 juli 2012 21:40

Vet ni vem Michael Phan är? c:

Hon är jätte duktig på att sminka 8D

Här kommer några videos som jag älskar ♥

'

AWESOME JU 8DD!

Om ni undrar vrf jag inte bloggade innan så var det för att jag var på min kusin hade kalas c: NAAW HAN FYLLDE 2 ♥ Aja Hoppas att ni gillade video-is-arna o3o.. 

Aja nu ska jag samla ost på TRANSFORMICE.

  

Av MangaLover - 13 juli 2012 16:18

 

Alltså själv tycker jag att jag skriver som en åsna c8

men tack iaf xD

Btw, kolla Pewdie's face..

 

HAHAH XDD

Fint face c8

Hmm.. Jag hann inte kolla på K-on igår :c

Jag spelade tfm och alltså.. Börjar bli lite irriterad .__.

Jag får kommentarer och folk undrar på msp också, vad det där mus spelet heter fortfarande. Alltså jag har skrivit det minst 10 gånger på bloggen och allt e_e

Så vi tar om det där c:

Jag spelade TRANSFORMICE Igår och då blev det lite sent så jag skulle gå och lägga mig e__e

Aja, Jag bloggar senare c:

  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards