mspzelda

Alla inlägg den 10 januari 2013

.

Av MangaLover - 10 januari 2013 18:36

 



Om jag ska vara ärlig så blev jag inte så glad när jag fick reda på att Pewds skulle spela det här spelet men.. o:

När jag såg hur vackert det var så ändrade jag mig. Det är ingen skräckspel men jag bryr mig inte c:

Det är otrooooooooooligt vackert och jag grät nästan på Part 2. Det såg så vackert ut D:


Aja, tror att det blir allt för idag c:

Måste se klart några videos och göra klart matte läxan ;A;

Men kanske inte? c:

VEM VET HÖÖHÖHÖ


  

Av MangaLover - 10 januari 2013 18:30

FICK EN KOMMENTAR AV CURRY C:


 


Hehe, jag hade fel xD

Började klockan 08:10 idag och imorgon börjar jag klockan 08:00

Men på måndagar börjar jag klockan 10:40 eller något xD

Fast jag bor ungefär en timme bort från skolan så ja D:


Haha btw, Gifen stämmde lika bra med mig c:

Skrattade i flera minuter när jag såg den xD 


Men iaf ja, o:


Idag hade jag en trevligt dag o:

Det började med matte sedan elevens val, LUNCH ( Med ganska god mat? o: ) och sen Spanska för mig och franska för mina vänner sen slutade vi med en halv timmes svenska c:

Låter ganska kort men vår elevens val är i typ två timmar o.o

INTE FÖR ATT JAG INTE GILLAR DET FÖR JAG SITTER BARA I MEDIATEKET OCH SPELAR C:


Men ja, ska göra ett inlägg om dagens video nu så jaa...


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards