mspzelda

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av MangaLover - 5 januari 2013 17:49

1. Är du singel? Ja, och jag är en snigel också.

2. Säg en snygg person. Joey Graceffa

 

3. Har du syskon? Isåfall, hur många, ålder? En bror som är 18 eller 19, vet inte o_o

4. Något är fel, den första personen/personerna du vänder dig till? Mamma :3


5. Hur många kan du berätta allt för? För mamma eller några av mina bästa kompisar, men mest mamma för med henne kan jag ta allt  med och få svar på frågor o:


6. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Idk owo


7. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? Jag vet inte, kommer inte ihåg C:


8. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? NEJ >://C 


9. Favoritlåt? Just nu, Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One 


10. Favoritfärg? Alla regnbågens färger men om jag måste bästamma.. Orange, Blå eller Grön c:


11. Bästa vän? Alla mina bambinor i skolan <3


12. Favoritprogram? Jag gillade hål i väggen eller vad det heter o: Men annars.. venne.


13. Är du svensk? Inte helt, nepp nepp


14. Vart bor du? DÄR ALLA ÄTER KEBAB MMM


15. En underbar person? Mamma, även fast vi bråkar hela tiden så kommer hon alltid betyda mycket för mig.


16. Fem personer som du älskar? Det här var svårt..


17. Vart är du nu? Hemma i soffan och sitter som en apa.


18. De stiligaste i din klass? ÅHÅ, HAPPY MIN BAMBINA OFC


19. Vem kan du berätta allt för? Den här frågar har redan varit?


20. Favorit djur? Pandor, Koalor och Pingviner


21. Hur lång är du? Riktigt kort.


22. Vem gillar du? Min spade.


23. Favorit film? Idk, Megamind eller Dumma mig eller Toy Story o.o Gillar inte seriösa filmer.


24. Vill du flytta? Isåfall, vart? Ja, New York


25. De störiga i din klass? En kille som tror att han kan allt och fotbollskillarna.


26. Har mest minnen med? Familj och vänner.


27. Favorit godis? Sura godisar.


28. En som du inte kan leva utan? En person? Det går inte att välja en person..


29. Vad drack du senast? Vatten eller Multivitamin Juice.


30. Har du ett liv? Jag är en enhörning.


JA, JAG HADE TRÅKIGT OCH VILLE ATT NI SKULLE FÅ VETA MER OM MIG C:


  

.

Av MangaLover - 5 januari 2013 00:35

 



HAHA ÄLSKAR HUR ANTHONY LÄSER HAHAHA SÅ SÖLLIGT JU C:


  

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards