mspzelda

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av MangaLover - 18 juni 2012 13:40

Bannad igen o.o

Jo jag bråkade med en tjej i gallerian men jag träffade några awesome tjejor iaf c8

     

Hahahaha gud, vi hade fett roligt xD

Btw, ser ni tjejen i sidan?                                                                                                                                                                   /\

SweerMe.. sen ser man inget mer, jo det var hon jag bråkade med o3o Men rebbo satt och skrattade med sin eld medans jag och seara dissade henne c8< ! BANANA POWEEER!

Aja.. Tror det var allt c:

Btw, det där var typ klockan 2 på natten o.o

Ajaa...

Av MangaLover - 18 juni 2012 00:32

Jopp.. Det här blir nog ett långt inlägg o.o

Aja som ni ser så har jag stardoll och jag heter Mora309 modda inte för jag gjorde den för typ ngra år sen >_>

Där är jaag c:

Och över till tfm c:

Damparen, en kille på tfm som jag känner ( nt irl men ja oajfsfaskjfhasl ) blev bannad i 78 timmar hHAHAHAHAHA DÖÖÖR

HAN SPAMMAR SOM EN.. JA xD!! AJA.. DAMP, VI SES SNART IGEN C8

 

Och sen tog jag en random bild på tfm också o.o

Jag och kira98 på msp c:

Jo, över till Papa's freezeria, spelet jag spelar 24/7

Här kommer några bilder som jag tog c:

   

Ser ni den.. tjocka mannen där bakom? Han spelar på maskinen men han är för tjock HAHAHA XDD!

Menar inget illa owo.. men det ser en aning konstigt ut xD

Och sen..

ser ni edna där bakom? XD HON DEN DÄR TANTEN SOM SPELAR PÅ MASKINEN? Jag bah: DAFUQ o.o

Men jajajaj..

Det kom iaf en ny kille till min glassbar idag o3o

LOOK AT DAT ANSIKTET HAHAH GUUUD.. KOLLA HANS ÖGONBRYN XD

JAG LOVAR ATT JAG INTE HAR RITAT TILL DET DÄR!   

Aja, Moi skickade in ngra frågor som hon får svar på nu c:

Tror det var allt c:

Fast just nu bloggar jag ganska sent o.o

Aja...

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards