mspzelda

Alla inlägg under juni 2012

Av MangaLover - 24 juni 2012 14:59

Jaa... Ska gå klockan 6 så jag tror inte att jag kommer blogga idag D: !

Men jag kommer blogga imorrn iaf c:

Aja..

Av MangaLover - 23 juni 2012 18:42

Ja o3o..

   

         

Det var det c: Bloggar senare 83 

Av MangaLover - 23 juni 2012 18:28

Jag vill bara säga. JAG ÄLSKAR SEEU ♥ OCH JAG HATAR SEEU HATERS ;__; FAST MAN MÅSTE JU ACCEPTERA ATT FOLK HAR HATERS MEN JA ;__; .. Vrf SeeU? :C Hon har inte härmat någon.. Och hon är hur söt som helst.. Och har en awesome röst.. OCH ÄR FRÅN KOREA O3O!! THAT'S JUST AWESOME.. 

Aja här får ni låtar som jag älskar c:

Awesome låtar c: Fast det skulle vara rolig att höra SeeU Sjunga den första låten o3o.. Jag hittade inte det men alltså.. Tror inte SeeU är till för att sjunga så höga toner som Miku kan =w= .. Aja Miku och SeeU FTW c8!!

Btw, här får ni bilder c8

     

Fett roligt vi hade xD!! VI VAR VAMPYRER 8DD!!

Aja har inte så mycket mer att skriva så..

.

Av MangaLover - 22 juni 2012 16:18

 

Av MangaLover - 21 juni 2012 21:52

JAG GJORDE EN HEADER TILL JENNIE IDAG C:

Här är den :3

 

Fast med bakgrund c:

Jaa.. Hoppas att hon blev nöjd 8D!!

Btw, jag gör headers nu ^^ Men inte på Söndagar, Lördagar och inte mellan klockan 17:00 - 17:30 c: Btw, Om jag inte hinner med din header eller ngt så får du den nästa dag c8! Aja.. BTW, GÖR BAAAARA TILL BLOGGPLATSEN o3o..!!

Aja nog om headers, här kommer blider c8

       

Btw kolla bilden under nu o3o

 

Ahaha annajon xD.. Ditt vip är.. ja XD

Men ja, det var nog allt 8D!

Av MangaLover - 21 juni 2012 14:51

PRECIIIIIIIIIIS FÖR FLICKAN HÄR ÄR HAPPY C:

Jo viiiov är tbx och jag är inte längre bannad men mest för att viiov är tbx c:

Alltså.. om ni undrar vrf jag inte bloggat så är det för att jag är lat .____.

Och jag måste börja göra headers nu..

AJA HÄR BJUDER JAG PÅ LITE BILDER NÄR JAG OCH KIRA SPELADE PÅ SPELA.SE C:

( Jag är Bloodless och ni kan ju gissa vem den andra är o.o )

       

KOLLA JAG VANN 8D! 

 

BTW, JAG VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄGER PÅ MINIGOLF C8

LOOK AT THIS

 

asså 74? Och kiraa fick 32 o.o JAG ÄGER XD Nejmen....

Uhm.. öhm.. ähm..uhm.. Jo nu ska jag.. va med viiiov men jag bloggar senare c:

Av MangaLover - 19 juni 2012 18:42

Joooooo.. Här kommer bilder c:

         

c:

Och nu några videos c8

Typ allt owo.. kommer snart in på min gubbe så ja :3


Av MangaLover - 18 juni 2012 13:40

Bannad igen o.o

Jo jag bråkade med en tjej i gallerian men jag träffade några awesome tjejor iaf c8

     

Hahahaha gud, vi hade fett roligt xD

Btw, ser ni tjejen i sidan?                                                                                                                                                                   /\

SweerMe.. sen ser man inget mer, jo det var hon jag bråkade med o3o Men rebbo satt och skrattade med sin eld medans jag och seara dissade henne c8< ! BANANA POWEEER!

Aja.. Tror det var allt c:

Btw, det där var typ klockan 2 på natten o.o

Ajaa...

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards