mspzelda

Alla inlägg under juni 2012

Av MangaLover - 6 juni 2012 15:25

Mamma sa att jag inte fick spela dator idag fast nu sitter jag i garderoben så att hon inte märker D:

men när jag loggade in på msp:

D: ..

Bannad.. Venne vad jag ska göra.. nu kommer jag inte kunna få fame så snabbt.. faaaan ;__;

Kommer inte kunna lvla innan sommarlovet..

Ajaa... nu ska jag.. inte spela msp iaf <-<..

Av MangaLover - 5 juni 2012 22:06

AHAHAH GUUD JAG HAR HAFT SKIT KUL MED KIRA IDAG :3

KOLLA BILDERNA

Min och kiras humor äger xD!!

Tro inte att vi är värsta peddos nu eller så för vi bara drev o..o

Vill ni veta några saker?


Jag och kira är födda samma år, dag och månad och vi har samma humor. Vi har bara bråkat en gång ( stort bråk asså ). Vi träffades genom ett spel som heter GT hotel och det första vi sa till varandra var: '' FEN HEST ETA GRES OCH GÅR PÅ FEST, DOM HEST FICK ENTE GÅ PÅ FEST FÅR HAN BARA FES ''


Det är sjukt läskigt att vi är födda samma dag och allt o.o VI HAR EXAAAAKT SAMMA HUMOR OCKSÅ.. HELT SJUKT owo!

Aja, jag tror det var allt för idag, jag hade en piss dag idag :c.. aja imorrn är det ju ledigt ^-^!

Av MangaLover - 4 juni 2012 15:35

JO NU ÄR DET SÅ HÄR ATT JAG HAR GJORT EN NY FJÄRTBOOK c:

Nejmen, har gjort en ny artbook :3

Så där ser den ut :3

Igga den där svarta rutan där nere.. Det var ngn som gjorde en artbook precis när jag tog bild :c

Aja! Jag skulle bli glad om ni love:itade den för jag jobbade ganska hårt med den owo och det laggade jäätteeee mycket ;__;

Och sen så har jag 20.000 fame kvar tills lvl 12 och jag vill lvl innan sommarlovet D: ..

Annars så venne.. ;__;

Vill inte säga att jag ska sluta om jag inte lvlar innan för jag hatar när folk säger så ;__;

Men jag vill faktiskt lvla innan Sommarlovet och jag skulle bli glad om ni love:itade mina artbooks och kollade på mina filmer ( autos osv ) c:

Det skulle vart jätte snällt ^-^!

Alla som ger autos får såklart tbx om jag inte har gett till Viiiov innan :3! Men det kan ta lite tid D; !

Aja det var nog allt c8

Av MangaLover - 4 juni 2012 13:02

Ahaha det var ett forum där en tjej undrade om det fanns några bra filmer och alla skrev typ:

Och sen kommer jag med:

Ahaha venne vrf men jag skrattade ganska länge för det där xD

Anyways... Jag är sjuk och mår piss illa men jag vill spela dator.. HEHEHEH~~

Aja det blir mer bloggning snart xD

Btw, det var 5 personer som kollat min blogg vid den här tiden o.o

THAT'S AMAZIÑG~ 8D!

Aja jag tror det var allt för det här inlägget ^ Q ^

Av MangaLover - 3 juni 2012 15:23

Här kommer några skitaa bra låtar som fastnat i mitt huvud :3 ( Gick inte att få upp dom med yt saken så jag skriver länken :3 )


Nummer 5:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YDbB3Pgv6eI


Nummer 4:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5zWBs03Hpj4

Nummer 3:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3zApL1mlFWo


Nummer 2:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fu-NzeGORvk


Nummer 1:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_pNTBVPy_Fo#!

Där var dom :3

Som ni ser, JAG ÄLSKAR SEEU *-*!!

Men ja, Jag tycker ni borde lyssna för jag själv tycker låtarna är skit bra :3!


Men ja.. Fick en kommentar av Swosh :3

Faktiskt inte D:

Salior moon gick på 5:an för typ 92482482384 år sen ( I think owo ) Men vet inte kanal iaf D;

Fast jag vet en hemsida som heter:

http://www.animefreak.tv/

Jag kollar iaf på anime där :3!

Men Ja, Jag tror att det var allt ^^!

Av MangaLover - 2 juni 2012 17:31

Lalalala har tråkigt :)

Fick en fin kommentar idag :)

Naaaaaaaaaaaw vad gulligt :3

Tack för alla fina kommentarer jag får ^^ ( får typ bara 1 varje månad men ja.. :c )

Btw ska visa en konstig bild o.o

Wtf... jag har aldrig varit mamegomas bästis :o

Vrf står det så för? o3o

Aja.. har tråkigt så nu ska jag spela transformice och sen ska jag se på Shugo chara, BYEBYE C8 

Av MangaLover - 1 juni 2012 21:45

LALALALLA HAR HAFT DET BAJS IDAG NU MÅSTE JAG TILL FARMOR SÅ JAG BLOGGAR FORT C:

Okej, iskolan var det roligt och jag  körde msp ( det finns ju en msp app ) på min kompis mobil, vi hade inget prov ( iohopasifhpaohdfoajOJDOPAD HADE INTE TRÄNAT NGT OCH JAG BAH: ÅÅÅÅÅH YAUIFOGAUSGFIAS ), jag lämnade in min recension ( trodde inte jag skulle hinna men det gjorde jag ) aa och på den sista lektionen fick vår lärare rage på oss och ja.. det var kul :)

MEN SEEEEEEEEEEEEEEN.......... Jo jag hade det chill hemma men sen.. SÅ KOMMER ALLA MINA KUSINER OCH FÖRSTÖR OCH JAG BAH: OSPAFJAIPÅHJFAÅSPJÅPF och ja.. xD

Ja men det var kaos då och nu måste jag till farmor ;_;

Här kommer iaf ngra awesome bilder 8D

Awesome 8D!!

Aja byebye 8D!

Bloggar imorrn c8

Presentation


Hej. Det är jag som är jag, och här bloggar jag som massor av saker som jag gillar.

Min Tumblr

Fråga mig

76 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

(*´ ヮ`*) ♡

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar som är awesome c:

Nellan är Awesome. c:

 

Yui-chan ^^

 

Mindara 8D

 

Lirren c8

 

Curry *-* 

(ノ´ヮ´)ノ*:・゚

Kategorier

Arkiv

Headers~

STÄNGD FÖR TILLFÄLLET.

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards