mspzelda

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av MangaLover - 16 augusti 2012 20:58

Har gjort nya chars igen owo

 

Okej, Usagi är Aiko's lillasyster, det kanske man ser xD

Yukio är Izumi's tvilling c: Han är fen ok

Teruo och Masaki är Kiyomi's äldre bröder owo

Miki är Haruo's lillasyster men hon har vingar eftersom ja owo..

Och Kyo är en kompis till Haruo bara :3 och det är en kille okokokokokok

Okej jag blev nöjd med.. Kyo och Usagi :3 älskar Usagi's hår *Q*

Och Kyo ser så awesome ut så man kan inte vara onöjd med honom xD

Okay, så det var det owo

Här kommer en video

AWESOME! AHHAHA ÄLSKAR NÄR CRY KOMMER OCH BAH: I love you. HAAHA XDD ♥

Alltså Cry's röst är så smex joifasifjasöfjasogas ig C:

Men ja, jag ska blogga mer men alltså ja :c

Jag gör fakstiskt allt för att den här bloggen ska vara i liv ok :c

Okej det gör jag inte men ja xD

MEN BARA FÖR DET SÅ SKA JAG BÖRJA MED DAGENS VIDEO C:

KOMMER BARA GÖRA NÅGRA RANDOM INLÄGG NÅGRA DAGAR MED BARA EN VIDEO C:

Kommer göra det varje gång jag inte orkar blogga om något okay owo

Men det där ^ får vara dagens video :3

Kommer göra ngn skyllt owo

Men iaf..

Ovido - Quiz & Flashcards