mspzelda

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av MangaLover - 14 augusti 2012 17:56

 

owo jag hade tråkigt så jag fixade lite gubbar hemsidan heter -  http://www.lunaii-dollmaker.com/


 

Okay så.. Uhm owo det får handla om Haruo som går i en skola det är i en magisk skola owo och eftersom hans mamma är magisk och hans pappa inte, så är han inte magisk owo eller ja han får upptäcka sina krafter ngn gång BLAHBLAHBLAH

Jaja och , så är han killen alla gillar. Han är lite blyg, och ja lite sådär som pojkar i anime serier som alltid får massor av tjejer runt sig osv xD Men ja.. Alla tjejer gillar honom owo

 

Izumi - Är som ja.. RAINBOW DASH XD

Okay, hon är cool då owo.. och awesome~  och ja, hon gillar honom också men det speciella med henne är att hennes pappa vart en katt hybrid och hennes mamma ngn ängel så hon fick vingar och är en hybrid owo

 

Yuko -  Hon är blyg och vill inte skada någon men det är lite konstigt för hon är ju typ.. elak owo eller hennes art är elak men hon vill vara på den goda sidan, ja så..Men ja xD Och Haruo's pappa dödade Yuko's pappa ( YUKO'S PAPPA VART OND OK ).. Så ska ju Yuko inte gilla honom men det gör hon för ja.. hon är snäll c:

 

Riko - Riko är Yuko's lillasyster och hon vill döda Haruo för det hans pappa gjort så ja, hon är efter honom men ja dom andra räddar honom alltid blahBLAHblah

 

Aiko - Hon är normal owo men ja hon är snäll och alla gillar henne för att hon är söt osv men hon kan vara lite blyg ibland men annars är hon såhär YAAAAAAAAAAY ^^ xD

 

Kiyomi - Hon är den där snygga tjejen som alla killar också gillar owo Men ja.. hon är ganska snäll men lite typ.. ja ni vet som Rarity xD

 

Ja det var nog det owo TROR INTE NÅGON LÄSTE ALLT MEN JA.. XD

  

WAT

Av MangaLover - 14 augusti 2012 14:43

ALLTSÅ NÄR JAG SKULLE LOGGA IN PÅ MSP IDAG SÅ VART DET EN RANDOM TJEJ PÅ FRAMSIDAN

 

o3o.. hon vart cool

MEN SERIÖST HAR ALDRIG SETT HENNE INNAN ;__;

VART KOM HON IFRÅN? D:

TÄNK OM SVENSKA MSP BLIR SOM ENGELSKA MED MASSOR AV RANDOM PPL SOM STÅR PÅ FRAMSIDAN NEEJ D:

VILL HA KVAR DOM GAMMLA :C

DOM VART ROLIGA JU...

Men iaf har ritat en bild som inte är klar owo

 

Ja och jag hade hjärnsläpp när jag skulle göra den så jag tog ngn random pose för jag är så efterbliven och trög c:

Ja men den är inte klar owo ska fixa med håret osv * SÄMST I PAINT TOOL SAI * 

Men det är jätte svårt ok :c om ni laddar ner Paint Tool SAI ( Jag ritade och allt på den ) så kommer ni säkert inte fatta något i början ;__; men ja..

Okay så den här är inte klar

Och sen har jag ritat seeu också och den är värkligen inte klar

 

Blev typ bara nöjd med hennes hy ;;___;; MEN SOM SAGT DEN ÄR INTE KLAR OKAY!? D8<

Ja men jag tror det vart allt owo

BAJS´SFJASOPFAS  SNART BÖRJAR SKOLAN IGEN NEEEEEEJ :CCCC

Aja..

  

Ovido - Quiz & Flashcards