mspzelda

Alla inlägg under augusti 2012

Av MangaLover - 25 augusti 2012 18:05

 

Världens bästa låt + video. Man måste bara kolla HIDASLIFHASLFASFJAHAH


  

Av MangaLover - 24 augusti 2012 19:35

Hade tråkigt så fixade en bild c8

Orginal:

 

När jag fixat:

 

Asså skulle bara testa olika saker :C så det där var bara test, Har inte gjort bilden owo

men det blev så rörigt med tvilling, saken så kanske skippar det nästa gång c:

Aja det var allt c8

  

Av MangaLover - 24 augusti 2012 16:29

Förlåt för att jag aldrig bloggar längre bara typ, Dagens video men ja D:

Men skolan förstör allt :c Men jag ska blogga under helgen tror jag owo..


FÖRLÅT MIG :CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

 

Men ja, som jag sa, kommer blogga under helgen om något inte händer owo

ELLER SKREV JAG DET? AJA PALLAR INTE KOLLA ;__;

Men nu ska jag kolla på Pewdie, Nova, Rodri etc så ja c:

  

.

Av MangaLover - 23 augusti 2012 18:29

 


Omg ni måste komma ihåg den här~ Älskar den fortfarande c8

Även fast jag inte lyssnar på den owo.. MEN JA

Har haft en jätte jobbig dag :c 

Ont överallt typ.. Men imorrn är det fredag c: JEEEEEEEEEEEEEE

Men vi har gympa ;__; Och jag har ont i mina ben så ja, vi får se hur det går..

  

.

Av MangaLover - 22 augusti 2012 17:00

 

SÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADFJOASIJFOASPFJPÖ
SFKOPAS OCH SÖATFPASÄFLASFLASÖFEOAFKAPSFAOSKFOAPSKP.

  




Av MangaLover - 22 augusti 2012 16:52

På tåget hem så träffade jag en fullgubbe, och han började HELT RANDOM att snacka med mig.. Såklart så blev jag rädd och jag förstod inte att han pratade med mig först men ja.. Och ja, han satt och snackade om konst o.o Och ja, kollade lite snett på honom först för jag tänkte: '' DAFUQ VEM PRATAR HAN MED HALLÅ WAT THA FÅK DÅ JÅ WANT ME? D:< ''

Men ja, sen så började han och bah: '' Har du gjort... ( Kommer inte ihåg vad han sa... * försöker tänka *...... OKEJ VET INTE VAD HAN SA MEN JA ) JAMEN JA, Och då fattade jag att han snackade med mig och jag bah: Ja owo..

Men det visade sig att han var jätte trevlig c8!!

Sen så när han gick av så sa han: AMEN HEJD.....Å... HÄHÄHÖHÄÖHÄHÖÄH!

Och jag bah: Hejdå C: !!

Men ja owo..

Här kommer random bild

 

Tror jag har visat den här owo den är inte klar men ja, skulle testa hur det var att måla på Paint Tool SAI så ja, x'D

Men jag tror det var allt c:

Dagens video kommer snart c:

Om ngn minut

  


.

Av MangaLover - 21 augusti 2012 18:05

 

Den här är till Krepi c8 Om du nu läser min blogg xD

Men ja, Hoppas inte ngn blir lika rädd som mig :c det där.. HERREGUUUUUUUUUUUD ALLTSÅ LÅTEN ÄR LÄSKIG OCH YUKI'S RÖST GÖR DET BARA LÄSKIGARE :CC HERREGUD..

Alltså kommer inte kunna sova x'D

Men Yuki's verison är myycket läskigare än oliver's verison tycker jag owo..

Aja...

  

Av MangaLover - 20 augusti 2012 18:23

En bild c8

 

c: BRY ER INTE OM NAMNET PÅ RUMMET e.e

Okej så ja.. blev lite förvånad när jag såg statestiken owo

Ganska många för att vara första dagen på skolan ( För många xD )

Men ja, jag bloggar senare c:

jag är ganska trött så ja e.e

  

Ovido - Quiz & Flashcards