mspzelda

Alla inlägg under maj 2012

Av MangaLover - 15 maj 2012 21:01

HEHEHE! KOLLA MIN OCH DIDZ CHATT IDAG C:

 

HAHA gud.. vet inte vrf men jag skrattade skit mycket o3o.. Alltså.. har inte tänkt på en sak men.. Det är inte bara msp:are som läser min blogg O-o.. Det är fler! WIIHUUU XD

Aja här kommer en skit bra låt c:

Deadmau5 och Skrillex ftw 8D

Av MangaLover - 15 maj 2012 18:22

Elfen lied :c

Har inget att skriva, ingen blogglust c:

Av MangaLover - 15 maj 2012 14:01

Nu var det exakt två år sen jag gick med på msp c:

kolla

Om ni undrar och bah: OFTA HON BARA ÄR I LVL 11 NÄR HON GICK MED FÖR TVÅ ÅR SEN? Så är det för att jag körde msp tills jag var i lvl typ.. 3 och efter det slutade jag i ett halvt år. Efter det började jag igen och blev vip. That's it.

AJAAAAAAAA DET BLIR EN DAG-SAK SNART C:

Så..

 

Av MangaLover - 14 maj 2012 18:27

AZUMANGA DAIIOOOH 8DDDD

 

:3 här är en random bild

 

Om ni undrar vrf jag blandar alla dagar osv är för att jag vet inte o.o Men asså innan fattade jag inte dag 10 men nu gör jag c: aja imorrn blire dag 13 c:

ÖHM.. Jaaa................... o3o.. har inget att skriva, btw ska blogga mer under dagen c: ♥

 

Av MangaLover - 11 maj 2012 20:10

Okej asså.. hoppar över 10 och 11 för fattade ingenting 8c.. LIKE NELLAN HEHE..

Aja.. Ähm här kommer bilden dåå

Hittade ingen annan ._... Alla andra bilder var inte bra o3o..

MEN JAAAAA.. IM BACK FRÅN EN PAUSÄÄÄÄ FRÅÅN BLÖÖGGANDEET C:

SÅ ja.. HEJDÅ

HAHAH nejmen.. nu ska jag inte vara elak men jag har inget att skriva om tyvärr :c

Såå.. det blir mer blogging under helgen.. utom på lördag för då kommer det gäster hem till oss D;

det blir ingen BYBYE sak för kan inte fixa in den 8c.. 

Av MangaLover - 10 maj 2012 16:07

två stycken ;___;

När ninth dör. Kommer ihåg hur mycket jag grät :c.. Så jävla.. IAFHSIODHAISJDOASKO 8CCCCC

Jag fick rage när Min Akise-kun dog. JAG HATAR YUNO D8!! FUUUUUUU

SKULLE BLI SÅ GÖÖÖLLIGT OM AKISE OCH YUKKI BLEV.. o3o.. Okej nej.. Men asså Yuno och Yukki passar men vrf måste han dö? FUUUUUUUUUUUUUUU YUNOOOOOOOOOOO!!  BAKABAKABAKA 8c

Aja jag vet att jag hoppade över igår men jag hade läxor :3.. Har det idag med men asså.. Tror inte det blir ngn dag 10 för jag fattade ingenting o3o..

AJA

Av MangaLover - 9 maj 2012 15:51

KOLLA VAD SÖTNOSEN SKREV I SIN VGD RUTA <3

SÖTASTE PERSONEN EVER JU ♥ Naaaw ♥ Sitter och gråter typ o3o..

Aja jag ska göra en ny dag-sak av 30 days of anime snart :3 ska bara köra lite transformice innan :3

 

Av MangaLover - 8 maj 2012 19:10

Dör xD Så jävla raandom och epic ju o3o!!

Aja här är en bild :3

 

Hade inte redigerat :3

Nu har jag det:

Inte så stor skillnad men aja XD DEN KOMMER FRÅN:

 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X5JUOmlan6U#!


GICK INTE ATT HITTA KLIPPET PÅ YT SAKEN 8c..

Ajaa

Ovido - Quiz & Flashcards