mspzelda

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av MangaLover - 28 maj 2012 16:20

Just nu iaf 8D Den gör mig glad ^^!

Aja imorrn blir det mer inlägg osv ocsvioahfovas pallar inte skriva mer xD

nu ska jag spela massor av spel och plugga för mitt bajs-prov på torsdag ;__;

SEEE YAAAAAAA! 8DD

Av MangaLover - 28 maj 2012 16:16

Ouran highschool host club c8

 

Då var den dagen klar 8D

Jag gör en dag till och sen gör jag de andra imorrn osv 8D
Då blir det faktiskt kuligare c: ( Roligare )

SEE YAAA~~ 

Av MangaLover - 28 maj 2012 16:11

Ikuto från Shugo chara 8D

Dels för att han är sexig och dels för att.. o.o han är sexig 8D Bilden där uppe får mig att smällta^

Okej han kanske inte är en skurk för han blir ju typ god sen? o.o Eller han är ju det i början men ja 8D

BAIIBAAIII SNART KOMMER DAG NR.. 26 

Av MangaLover - 28 maj 2012 16:07

SAILOR MOON 8D

 

Sailor moon ♥ Minns fortfarande allt 8D!!

Dag 24 och 23 = Klart c:

Några dagar kvar c:

YAAAAAAAAAAAAAAY~~



Av MangaLover - 28 maj 2012 15:59

Majin tantei nougami neuro :3

En deckar anime :3 Det jag stör mig på är att alla killar i serien är sexiga eller söta <-<..

Asså kolla Neuro ( Han med blå jacka eller vadfan det nu är o.o ) Han är sexig och mördaren i serien ( han heter Sai o3o ) ÄR SÅ JÄAIOFAFHASOI SÖT ASSÅ HAN ÄR EN MÖRDARE SOM ÄR SJUKT SÖT MAN DÖR OCH HAN LIKNAR AKISE-KUN C:

SKA VISA NÅGRA BILDER PÅ HONOM 8D

Han är för söt c: ' Dör '

Nejmen eftersom jag ligger efter i anime-saken-dagen så gör jag alla dagar som fattas idag för jag kommer inte ha tid med det på hela veckan c:

LET'S START!~ 

Ovido - Quiz & Flashcards