mspzelda

Alla inlägg under maj 2012

Av MangaLover - 21 maj 2012 18:42

      

Just nu vill jag bara radera min gubbe. Jag hatar härmapor. Ni kanske tycker det är fånigt att jag blir så ledsen och sur av att ngn härmar mina artbooks men jag är så. Seriöst ibland vill jag bara gråta.. Hur skulle det kännas för er om ni jobbat som fan för att göra en artbook och nästa dag har ngn härmat din artbook. Känns fan som helvetet. Dom får berömm för ngt jag gjort och jag kan inte göra ngt åt det.. Orkar inte mer. Allt jag kan säga..

Funderar på att ta bort min gubbe. Vadfan gör jag på ett spel där jag inte ens gör ngt eller är till nytta..

 










Av MangaLover - 20 maj 2012 22:15

http://picasion.com Bob utan färg..

Bob med färg.. 8D!!

DET ÄR BOOOOB YEEEEEEEAH 8D Nejmen, jag hade tråkigt så jag gjorde bara ngt på paint owo''

Btw, jag hade lite roligt med kira idag c:

Här får ni bilder!

Vår humor c:

Btw, här är en bild från tfm ^^

DA YOSHI TEAAM 8D

Tror att det var allt ^^!

Ses imorrn c:

 

Av MangaLover - 20 maj 2012 17:27

Sakura från naruto.. ;__;

Alltså.. Hon skriker SASUKE!! hela tiden som en tjej jag hatar gör fast hon skriker en annan killes namn varje gång hon ser honom.

Hon är sjukt jobbig precis som tjejen jag hatar.

Hon är.. vettefan det var nog allt o.o Men jag säger bara vad jag tycker nu :3 Så alla er som gillar Sakura, ta inte illa upp.. Hon är fin ^^ ( Långt hår ) Nejmen.. Jaa.. xD

Nu funderar jag på en ny header.. En.. Färgstark :3!!

Eller ja.. Med regnbågar och enhörningar ^^!

Venne om min Msp gubbe ska vara med D; .. Men ja.. Nu måste jag samla lite sc på msp så CIAO o3o!! Eller säger man så? e.e

Av MangaLover - 19 maj 2012 23:27

Vad tycker ni? o3o


Den var ju skit fin :c.. Men.. liknar inte jag shewolf då? /: .. Vill inte härma ngn ;__; Men.. o.o

Aja vi får se :3

Btw, kolla bilden

49 besökere idag?  WHOOPWHOOP NU BLIR DET PARTY     

Nejmen.. hade tråkigt så ja.. Fina smileys o.o

Tror det blir allt för idag :3 FAAAAAAN IMORRN ÄR DET SÖNDAG OCH SEN MÅNDAG :C

Aja..

    

Av MangaLover - 19 maj 2012 20:37

Pikapika~~

Ja uhm, jag har bestämmt mig för att skriva lite seriösare :3

Nejmen.. HAHAHAHA VAD SÄGER JAG? ALDRIG ATT JAG KOMMER LYCKAS LOLOLOOOOL nejmen xD

Aja.. Det är många som undrar vad bokstäverna i min vgd ruta står för

 Asså dom dära xD    

Och då har jag gjort en bild på sötisarna som jag menar och kommer älska tills jag jag slutar msp ( Tills jag dör alltså )

Där har ni dom c:

Jätte fina, söta, snygga, awesome, underbara, bästa, osvosvosv.. Personer som betyder skit mycket för ♥ Jag skulle inte klara av att spela msp utan er ♥

Btw, jag fick en jätte söt kommentar av en jätte söt person idag

( Igga det jag skrev där under jag skrev bara det för skojsskull. Säger vi.. nejmen )

Jag vill bara säga: Tack till er som skriver fina kommentarer och följer min blogg! Det betyder skiitaa mycket för mig ♥

Jag har inte så mycket mer att skriva så..

 

Av MangaLover - 18 maj 2012 16:36

OMFG ÄLSKAR DEN HÄR ♥

KOLLA 8D

DET ÄR FRÅN AZUMANGA DAIOH 8DD!Kommer inte ihåg vad hon hette men... Hon är iaf hatad av katter c: !! HEHEH

Ajaa här kommer en random bild c:

Traanformiceeee 8D!! Jag är Ussagiee om ni nu inte ser det o..o

Btw, har lagt märke till att jag döper mina artbooks till super awesome namn 8D

Hahaha XDDDDD! BAJSBAJS JAG GILLAR RUMPOOR o3o

Jätte konstiga namn o3o.. Sen byter jag när jag ska släppa dom XD

AJA.. tror det var allt 8D

 

  

Av MangaLover - 17 maj 2012 13:28

Seriöst, jag gjorde ett forum eftersom jag blev arg för att alla gör forum som, BÄVER VS JUSTIN BÄVER? Eller, ÅSNA VS BIEBER.

Alltså, att hålla på sådär är ju jätte barnsligt? Han heter inte bäver i efternamn? Och jag fick massor av kommentarer där det stog: VI FÅR ALLA HONOM VAD VI VILL!! Då får väll jag kalla er för barnungar? Same shit.

Ajaaaaaaaaa

Kolla på bilden nu owo

Det stog att jag skrev till Viiov för 10 månader sen o..o och där ser ni min och kiras Dagliga chatt :)

Ajaaaaaa.. jag gör en dag-sak snart c; Ska bara göra ngt o3o..

Av MangaLover - 16 maj 2012 21:08

Raderade min anime wallpaper men vi tar den här.. ingen anime wallpaper men jaa D; pallar inte leta upp XD

Här kommer en video

jag lärde mig göra transperanta headers eller ja o.o vad heter det..

med hjälp av den här videon c:

Nu ska jag skriva med kira ♥

BYEBYE INGEN BYEBYE SAK FÖR DET GÅR INTE o3o 

Ovido - Quiz & Flashcards