mspzelda

Alla inlägg under maj 2012

Av MangaLover - 28 maj 2012 15:59

Majin tantei nougami neuro :3

En deckar anime :3 Det jag stör mig på är att alla killar i serien är sexiga eller söta <-<..

Asså kolla Neuro ( Han med blå jacka eller vadfan det nu är o.o ) Han är sexig och mördaren i serien ( han heter Sai o3o ) ÄR SÅ JÄAIOFAFHASOI SÖT ASSÅ HAN ÄR EN MÖRDARE SOM ÄR SJUKT SÖT MAN DÖR OCH HAN LIKNAR AKISE-KUN C:

SKA VISA NÅGRA BILDER PÅ HONOM 8D

Han är för söt c: ' Dör '

Nejmen eftersom jag ligger efter i anime-saken-dagen så gör jag alla dagar som fattas idag för jag kommer inte ha tid med det på hela veckan c:

LET'S START!~ 

Av MangaLover - 27 maj 2012 00:27

Yaay! Loreen vann ^^

Alltså, sverige vann esc 8D

Yaaaaaaay!

Kort inlägg men ja..


BYEBYE

Av MangaLover - 26 maj 2012 18:12

PEWDIEPIE HEADER C:

VAD TYCKS?

Själv blev jag ganska nöjd men omfg... har ni sett Gadinen's header?

Den är ju helt jävoapfuoaiygfoiasufoa så jävla fin *-*

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg C:

Men det är dåligt att hon ska sluta snart :c! Hon en av de på msp som äger o.o Ja, hon är awesome! Kommer nog inte bli lika roligt på msp utan henne D; Hon gör så bra filmer och hon har en skit rolig humor :3

Aja, jag tror det var allt för idag eller så bloggar jag sen men jag är fett trött efter att jobbat med headern ganska länge D;

Och sen ska jag ju se på esc C:

LÖRDAGSMYYYYYYYYYYS YAAAAAAAAY xD

 

Av MangaLover - 26 maj 2012 15:17

Rosario vampire <-<... Själva storyn är bra men den är fett pervers 8c

Ajaa kolla bilden under 8D

WIIIIIIIIIIEEEEEEEE! 357 DEN HÄR MÅNADEN? OCH DEN ÄR INTE SLUT 8D!! WOOW! ÄR JÄTTEE GLAD! VI SLOG REKORDET c:

Och det betydeeeeeeer.... MER BLOGGNING ^^!

Btw, ska göra en tutorial på hur jag gör headers c: så.. det blir mycket som jag måste göra innan esc.. c:

Ja juste! Vilka hejar ni på i esc? 8D jag hejar på sverige. Och rumänien för deras låt fick mig glad o.o

Aja nu ska jag börja med tutorialn

Av MangaLover - 25 maj 2012 20:44

PRENUMENERATUAHIDFASOFA!

Pewdiepie is awesome 8D!

Aja kort inlägg nu vill jag faktiskt spela :c

 

Av MangaLover - 25 maj 2012 20:34

Gasai yuno, heeeelt klart ;3

Tycker jag o3o.. Dels för att hon är söt och dels för att hon är helt crazy.. Jag gillar inte henne men hon är sååååå söt *--*

ibland. ;__;

 

Det där är en bild från serien ^

Nu kommer fanart's AAJ THIINK

 

asså omfg.. man kan inte hata henne.. hon är fööööör söt ;__;

Btw, det här är mitt 101:aawearhuaiofyuaiofaoygoooooooaspdjasofp inlägg c:

TÄJK A LÅÅK ÄT DIS SHIT ( Kommer bli svårt att läsa ;3 )

YAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEY c:

Kolla på inlägg.. owo och inte det där..

Aja .. bloggar snart c:

 

Av MangaLover - 24 maj 2012 19:59

Shugo chara :3

Ganska bra serie faktiskt ^^ Den är både rolig och ja.. Bra c:

Btw, på sommarlovet ska jag baaaaaaraa blogga ^^ Lovar det!

Men nu har vår lärare/fröken/lärarina /dafiaufyiasogfaio... sagt att vi ska få allaaaa läxor, prov mm.. till den sista veckan innan sommarlovet.. DAFUQ TÄNKER HON MED D8!? Aaja.. Får börja plugga.. :3



Av MangaLover - 23 maj 2012 18:28

 

Den får duga o.o

Men ja.. nu ska jag läsa andra bloggar, plugga, kanske spela wii ( efter 275927523527237952062 år) och spela transformice c;

Så BYEBYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE c;

Btw, im back again x3

( Ingen byebye sak för det gick inte blahblagderpherpvettefanvrfjagskrevdetdärmenhejdå^
^ )

Ovido - Quiz & Flashcards