mspzelda

Alla inlägg den 12 april 2013

Av MangaLover - 12 april 2013 23:04

Nu har jag ritat och jag kan inte sluta skratta.


 


Var aldrig full på cola och rita på Paint Tool SAI. Annars blir det såhär.

Det roliga är att jag faktiskt försökte fixa till den i slutet x'D

MEN GUD, DEN ÄR INTE FIXAD. JAG VAR FÖR LAT FÖR ATT RITA HENNES KROPP OCH KOLLA HUR JAG FÄRGLAGDE. DEN ÄR INTE ORDENTLIGT FÄRGLAGD.


Men jag blev fortfarande nöjd för att den ser.. rolig ut?   


Jag skulle bara testa ut några penslar också c:

Men det var nog allt, ville bara vissa upp denna vackra skapelse. Nejmen ( ´ ヮ` )ノ 


  


Av MangaLover - 12 april 2013 16:15

 


Jag kommer ihåg hur mycket jag lyssnade på den här under hösten o3o.. Den är så bra *-*

Älskar både Miku och SeeU 


  

Ovido - Quiz & Flashcards